Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 3 van 8]

31 Re: Valentijn 2012 op zo 5 feb - 20:07

Nar

Administrator
Kop op Kya! Niet geschoten is altijd mis! Misschien wordt dit later wel je echtgenoot! =D

"Heb je al iemand om mee te dansen?"
"Nee."
"Mooi! Wil je dan even op mijn biertje letten?"

32 Re: Valentijn 2012 op zo 5 feb - 20:12

Visual

VIP
4 EVAAAAAAH ALIONE AWESOMENESS

Anyway, ik voel me niet loner, ik heb mn vriendinnen. Als je 1 euro inlevert bij onze school krijg je lollies AWESOMENESS Dus we geven euro's uit en incasseren lollies die we samen opeten :3 Ik vind het te awesomeheid AWESOMENESS

33 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 12:07

Zephyr

Lol's singels overmeesteren DreamHorseeeeessss!!!!

Zeep en Cobie zullen vast ook mee doen aan the single party -.-

Ach, iedereen zal heus wel ne toffe gozer vinden om mee te leven ^^. Gewoon geduld hebben :p

34 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 13:45

Magnifico

Moderator
SINGEL :3

http://www.highholdback.actieforum.com

35 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 17:02

Azicrae

www.bananaloft.com/wp-content/uploads/2011/02/foreveralone.png

36 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 17:37

Deamon

Ik heb een hele lieve vriend hehe.. En woon al samen Razz

En uiteraard is hij mijn valetijn haha

37 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 18:52

Rain

Administrator
IDK, ik ben wel bezig, maar of Valentijn dit jaar anders gaat worden dan de vorige jaren betwijfel ik. En hij weet dat ik dat oppervlakkig zou vinden. Nja, het gaat er ook om hoe. Maar goed, we'll see.

38 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 20:10

Jethro

Meisjestaal : Altijd lastig te ontrafelen :l
Maar goed ik kan niet Valentijn vieren dus 16 Valentijn op een rij zonder Valentijn Very Happy

39 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 20:21

Aislin

Echt serieus de dag ervoor (de 13de, altijd leuk op een vrijdag :']) heb ik een half jaar met een hele lieve jongen 15 kilometer van me vandaag ^^ Wel jammer dat ik dus niet zo'n roos van de school naar hem kan opsturen, want daar doet mijn school wel aan...
Zit wel een beetje slecht in mn vel en daardoor twijfel ik en bla en bla... komt vast wel goed C=

http://1001days.sosblog.com

40 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 20:58

Jethro

Aaaaaah Yay Succes ! :)

41 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 20:59

Puck

VIP
Aislin schreef:Echt serieus de dag ervoor (de 13de, altijd leuk op een vrijdag :']) heb ik een half jaar met een hele lieve jongen 15 kilometer van me vandaag ^^ Wel jammer dat ik dus niet zo'n roos van de school naar hem kan opsturen, want daar doet mijn school wel aan...
Zit wel een beetje slecht in mn vel en daardoor twijfel ik en bla en bla... komt vast wel goed C=

Mijn school heeft ook rozen! Die zijn best cool. Tot je er een krijgt. Want ze komen ze brengen per persoon met een hele groep in verkleedkleren....

42 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 21:01

Fawn

Puck schreef:
Aislin schreef:Echt serieus de dag ervoor (de 13de, altijd leuk op een vrijdag :']) heb ik een half jaar met een hele lieve jongen 15 kilometer van me vandaag ^^ Wel jammer dat ik dus niet zo'n roos van de school naar hem kan opsturen, want daar doet mijn school wel aan...

Mijn school heeft ook rozen! Die zijn best cool. Tot je er een krijgt. Want ze komen ze brengen per persoon met een hele groep in verkleedkleren....

Wieej~ Dat doen ze bij ons ook. 8D

Got a secret Can you keep it? Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket Taking this one to the grave
If I show you then I know you Won't tell what I said
Cause two can keep a secret, if one of them is dead

43 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 21:08

Sultan

VIP
Bij ons niet. MAAR DAT MAAKT OOK NIET UIT~. Dan zou ik er toch geen krijgen, dus whatever. C:

Maaaar, ik heb ook niemand. ;x

http://twilightgame.actieforum.com

44 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 21:17

Merle

Valentijn doet me aan mijn ex denken en daar denk ik liever niet aan... dus ik houdt het lekker rustig dit jaar Wink .

http://lostanimals.actieforum.com

45 Re: Valentijn 2012 op di 7 feb - 21:57

Jethro

Had jij geen vriendje ? ;O

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum: