16
Re: Oh yeah man, I don't need somebody else anymore ~ op za 28 jan - 21:08
Kay
Hij schudde zijn hoofd weer eens, waarbij zijn manen vrolijk mee bewogen, en aan alle kanten van zijn manenkam uit kwamen. Hij ademde eens diep in en diep uit. Hij smakte wat, en keek toen de bruine merrie aan. Hij likte eens langs zijn kiezen, en brieste toen eens. Hij zette zijn hoef weer op rust en zijn oortjes draaiden eens in het rond. Er was een moment stilte, waar hij de tijd mee nam om te relaxen. Hij luisterde toen weer naar de kleine merrie. Ze keek hem toen plagend aan, en hij stak zijn tong naar de merrie uit. "Pas maar op voor haar. Nu ze deze woorden over mij heeft uitgesproken verklaar ik haar abnormaal. Je weet maar nooit wat ze nog allemaal gaat vertellen of verzinnen om een betere bloedlijn in de familie te krijgen. Ik waarschuw je alleen maar hoor. En misschien plaag ik je gewoon. Maar who knows." Hij schudde daarna lachend zijn hoofd en keek de merrie weer aan. ‘Jouw moeder is altijd al niet normaal geweest. Ze is gewoon raar, daar kan ik ook niks aan doen, jij ook niet, dus blablablaa...’ mompelde hij er achteraan. Hij geloofde niet in de kletspraatjes van de kleine merrie. Ze plaagde hem, en hij plaagde haar eerst. Zij wilde hem gewon terugpakken. De merrie verzette nog een paar passen. Hij keek er even vragend naar. Toen ging ze drinken. Uiteindelijk keek de merrie weer naar hem, toen hij weer aan het woord was. "Gaaf.. Kon ik dat maar.. Oké, ik kan het maar toch ik kan dit hier niet verlaten. Raar, maar toch is het de waarheid." hij knikte even toen. Als je een moeder als Deina had. Ach jaaa. ‘Nouja, niet iedereen heeft even veel geluk eaj,’ zei hij toen plagend tegen de merrie.
~~ FLUHUT
~~ FLUHUT