Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Lucht-je-hart op zo 15 jan - 19:36

Anaïs

Omdat ik het niet vond en waarschijnlijk vaak kan gebruiken..

Eerst en vooral.. Mijn vriendje gaat weg vanaf morgen.. Zijn mama is dood en hij woonde bij een pleeggezin.. Zij gooien hem er nu uit en wegens de dood en het eruit gooien is hij helemaal ingestort. Morgen is de laatste keer dat ik hem zal zien in een aantal maanden. Hij gaat naar een ziekenhuis of iets met psychologen..

Ook zijn twee paarden op de wei al besmet met mok.. Speedy zal het ook krijgen en ik ben bang dat ik geen droge stal vind.. Stress..

2 Re: Lucht-je-hart op zo 15 jan - 19:37

Puck

VIP
Anaïs schreef:Omdat ik het niet vond en waarschijnlijk vaak kan gebruiken..

Eerst en vooral.. Mijn vriendje gaat weg vanaf morgen.. Zijn mama is dood en hij woonde bij een pleeggezin.. Zij gooien hem er nu uit en wegens de dood en het eruit gooien is hij helemaal ingestort. Morgen is de laatste keer dat ik hem zal zien in een aantal maanden. Hij gaat naar een ziekenhuis of iets met psychologen..

Ook zijn twee paarden op de wei al besmet met mok.. Speedy zal het ook krijgen en ik ben bang dat ik geen droge stal vind.. Stress..

Ow, dat is echt niet leuk!

3 Re: Lucht-je-hart op zo 15 jan - 19:39

Anaïs

Nee inderdaad.. Ik weet morgen pas hoelang hij weg zal blijven.. En een van de dagen zal ik wel het berichtje krijgen dat Speedy mok heeft.. Pfff echt lastig..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: