Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Coding vraagje op za 14 jan - 21:58

Radiohead

Aangezien ik niet weet wie de coding hier heeft gedaan, vraag ik het maar hier. Ik ben al een tijdje opzoek naar een bepaalde code, zonder succes. Ik heb het echt zwaar nodig. >.<

Op Dream horses, als je een gebied plaatje aanklikt, komt de beschrijving van het gebied tevoorschijn. Mijn vraag is dus wat die coding daarvoor is. =o

~Kim

http://inciala.actieforum.com

2 Re: Coding vraagje op za 14 jan - 22:07

Mischa

VIP
Als het goed is komt de beschrijving gewoon te voorschijn als je op het plaatje van het gebied klikt! =)

Edit:
Ik ben dom :') Had je vraag verkeerd gelezen, sorry.

Laatst aangepast door Mischa op za 14 jan - 23:31; in totaal 1 keer bewerkt

3 Re: Coding vraagje op za 14 jan - 22:11

Radiohead

Nope, de beschrijving staat er standaard gewoon onder.
De code is nodig om de tekst te verbergen, tot je op het plaatje klikt.

4 Re: Coding vraagje op za 14 jan - 22:33

Fawn

Claudia heeft de codes gedaan, maar omdat we Dream Horses zo bijzonder mogelijk willen houden staan we niet te popelen om ze weg te geven. (:

Ik neem aan dat hier een slotje op kan?

Got a secret Can you keep it? Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket Taking this one to the grave
If I show you then I know you Won't tell what I said
Cause two can keep a secret, if one of them is dead

5 Re: Coding vraagje op za 14 jan - 22:44

Radiohead

Oh. Jammer. Ik dacht, mede forum beheerders willen elkaar misschien wel helpen. Ik zoek echt al een hele tijd en het maakt me gek.

6 Re: Coding vraagje op za 14 jan - 22:49

Fawn

Dan kan ik iedereen die er naar vraagt net zo goed de hele CS sheet van Dh geven en dan krijgen we allemaal precies dezelfde forum lay-outs. lol.

Got a secret Can you keep it? Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket Taking this one to the grave
If I show you then I know you Won't tell what I said
Cause two can keep a secret, if one of them is dead

7 Re: Coding vraagje op za 14 jan - 23:03

Radiohead

Allejezus, overdrijf eens niet zo.
Wees blij dat wij geïnspireerd worden door het uiterlijk van het forum van DH. Je opmerking slaat sowieso nergens op. Mijn forum heeft een heel ander uiterlijk, kleurenschema, ect. Ik zoek alleen één enkele code; de code die de beschrijvingen verbergt. Dit laat mijn forum in geen enkel opzicht meer lijken op DH, het maakt het alleen wat netter. Ik wil dat al jaren maar heb het nooit kunnen vinden. Jullie hebben de code niet verzonnen maar ook opgezocht, dat ik nou niet zo goed in zoeken ben.. Ik dacht hier misschien vriendelijk hulp te kunnen krijgen.

Maar nee, in plaats krijg ik zo'n vreselijk kinderachtig antwoord van iemand die al 16 is, überhaupt. Ben echt teleurgesteld.

8 Re: Coding vraagje op zo 15 jan - 0:40

Rain

Administrator
In het modhoekje hebben we hier een tijdje geleden een discussie over gehad. Ik ben de code per toeval tegen gekomen, en ik heb 'm zelf aangepast zodat ik heb voor FM(Forummotion) kon gebruiken. Dus ik heb hem niet maar "alleen" opgezocht. Ik kan voor iedereen wel een uitzondering maken, maar feitelijk gezien spendeer ik die tijd dat ik voor nieuwe dingen zoek dan vrij nutteloos. Je moet ook begrijpen dat DH graag origineel wilt blijven en zijn. En om dat te bereiken moeten we sommige dingen níet delen: dit gaat niet om solidariteit. Ja, ik weet het, Feralis heeft de code ook. En ja, dat vind ik irritant. En ja, ik heb er niks van gezegd. Ik heb genoeg van die discussies. Ik heb altijd iedereen geholpen met hun RPG's en problemen(ook de mensen die ik minder of niet mocht) maar nu gaat dat ten koste van DH zelf. Daarom deel ik geen codes/trucjes meer, ik wil er geen moeite meer in steken, ik begin niet weer een discussie. En dat heeft ook niks meer te maken met dat andere mensen tegen DH opkijken. Er zijn talloze manieren om je te laten inspireren, en er je eigen draai aan te geven. En daar heb je niet deze code voor nodig.

Ten slotte vind ik het nogal bot dat je zo reageert. Even een quote:
"Ik dacht hier misschien vriendelijk hulp te kunnen krijgen. "

Precies, je dacht hier MISSCHIEN vriendelijk hulp te krijgen, vriendelijk zijn we. Alleen is het krijgen van hulp geen privilege! We zijn niet verplicht om je de code te geven. In de internet wereld is het een super gul gebaar als een code vrijgeeft. Besef dat dit een weloverwogen keuze is, en dat het niet persoonlijk is. Dan kan je misschien ook vrede hebben met een 'nee'. En dan verwachten wij misschien wat vriendelijkheid terug.

"Maar nee, in plaats krijg ik zo'n vreselijk kinderachtig antwoord van iemand die al 16 is, überhaupt. Ben echt teleurgesteld."

Ik vind thans niet dat je antwoord vol van volwassenheid is, als ik eerlijk ben. Maar goed, je hebt nu 2 keuzes:
1: Je kan door blijven discussiëren en uiteindelijk met verwijten gaan gooien omdat je toch de code niet krijgt. Daarna wordt het topic gesloten en heb je je tijd verspild. Bovendien heb je nog steeds niet de code en zullen sommige mensen een niet al te goede indruk van je hebben.

2: Je kan je kostbare tijd in nieuwe en dus originele ideeën steken waardoor je deze code helemaal niet nodig hebt (:
Mensen zullen je een goede admin vinden, en hier zullen ze vinden dat je een goed besluit hebt gemaakt.

Een RPG kost veel tijd, ik kom net terug van een viering, ik ben kapot moe, en toch check ik nog even DH. Voor mij valt DH dan ook niet onder het vakje 'hobby', maar meer als een soort vrijwillig werk. Nu ben ik al 30 minuten aan deze post aan het typen omdat ik veel te moe ben en mijn hersenen volgens mij al aan het slapen zijn. Wat ik daar mee wil zeggen is dat een RPG hebben heel veel omvat; je RPG valt of breekt niet met één code.

Ik wens je verder nog veel succes met je RPG toe, als je verder nog vragen hebt hoor ik het wel. (:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: