Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 67]

16 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 10:50

Fawn

Oh god, vanochtend was zo raar:

Vandaag vieren we mijn verjaardag én mijn ouders trouwdag, we waren dus al redelijk in de sfeer en elkaar aan het feliciteren, horen we opeens hard getik op het raam. Ik kijk zo om en écht de eerste gedachte die in me opkwam was OMG EEN HEKS. Serieus, ik was echt báng gewoon voor een paar seconden. (het was ook heel onguur en winderig weer buiten wat het effect versterkte) Maar het was dus de moeder van onze overbuurvrouw, in tranen. Mijn moeder loop snel naar buiten, want wie wéét wat er aan de hand is? Het was écht schrikken, onwijs eng. En we dachten echt dat er iets verschríkkelijks gebeurd was, echt iets VERSCHRIKKELIJKS, aan de manier waarop ze deed. Maar het bleek dus dat Ouble overleden was die nacht, een paard, in de wei. En ze dacht dat wij dat misschien ook wilden weten aangezien wij uitkijken op hun wei en er nu een hoopje fries ligt, echt heel zielig. Dus tja, ouble is dood. Poep. Was zo'n lief paard, had redelijk veel meegemaakt in zijn leven. Pfuuuu jezus.

Maar in ieder geval, die oma heeft van dat kort vettige witte haar wat in slierten langs haar gezicht hangt, best veel rimpels en ze had rode ogen van het huilen toen ze opeens voor ons raam verscheen. Echt heel eng. _O_

Got a secret Can you keep it? Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket Taking this one to the grave
If I show you then I know you Won't tell what I said
Cause two can keep a secret, if one of them is dead

17 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 10:57

Rain

Administrator
HAHAHAHHA xD
Lol, echt super grappig xD
Nja, ergens ook wel weer triest, maar vooral grappig xD
Gefeliciteerd met je ouders (:

18 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 11:08

Fawn

Rain schreef:HAHAHAHHA xD
Lol, echt super grappig xD
Nja, ergens ook wel weer triest, maar vooral grappig xD
Gefeliciteerd met je ouders (:

Wat raar... Ik had niet zo een reactie verwacht. EN HET WAS ECHT ENG. _O_ Feliciteer mij vooral niet, trouwens.

EN OMYGOD IK GA EEN ART-TRADE DOEN MET DIT PERSOON OMYGOD XD
http://swallowheart.deviantart.com/

19 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 12:03

Dakrodo

Ik ben gisteren naar klein festivalletje geweest, en het was leuk, er waren echt knappe jongens, en mijn vriendin bleef steeds zweren dat er jongens naar ons aant kijken waren enzow, en opeens zagen we een stapel bekertjes staan, en als je 25 bekertjes inlevert dan krijg je 1 drankje gratis, dus wij zo 6 gratis drankjes gehad, en ik heb rwee biertjes gedeeld met twee vriendinnen, en nog een slokje wat ene vriendin opeens kreeg van die haar vader. Maar eerst gingen we naard e broer van een vriendin, en een van die zijn vrienden wou dus wel een biertje voor ons halen, en toen gingen we er zelf zo een halen, en die gaf da ons gewoon mee, xd. Dus ja, dat was leuk, want bier is lekker

20 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 12:59

Deina

VIP
Ik heb gisteren Twilight Breaking Dawn gezien blijheid

21 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 13:30

Vengeance

Nou, ik ben ook eindelijk eens wakker :') *gaap*

22 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 13:35

Faye

VIP
Goeiemorrregen DH AWESOMENESS

zal ik eens wat leuks vertellen?
nou het zit zo; er is hier een waarschuwing voor hoog water afgegeven vanwege het springtij en de harde wind ensow.
dus ik ga zo lekker even naar zee, ghehe.

23 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 14:16

Nirvana

VIP
Whaha. Niet zo gek. Wat een flutweer

24 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 14:19

Dakrodo

Je suis trés moe, ik ben gisteren 1 uur gaan slapen, of later, en aangezien ik best vroeg op was, en van 7 to half 1 op festiovalletyje geweest was, en, ik normaal niet zo lang opblijf, ben ik moe.. heel moe
maar ik moet een opstelletje schrijven over herotodus ofzow, en ik val zowat in slaap.

25 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 14:24

Kiowa

Ik wil dat het 31 december is!
Want dan is Myn Party er en dan vryt Mich misschien niet meer en dan is ie van mij ö
Omg dat klonk super grof maar stiekem denk ik er zo wel over.
Na die kus van vrijdag is er best veel veranderd. Eerst had ie <3 Stephanie in zijn nick staan en dat is veranderd naar <3 S.
Dus die kan ook naar mijn naam verwijzen. En hij stuurt hartjes als hij doorgaat op msn. En hij vind het leuk als ik close ben met hem.
Maar pffff ik voel mij zo schuldig tegenover dat meisje ;o
Iemand tips??

26 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 14:26

Dakrodo

Eens met hem praten? ik zou het eigenlijk persoonlijk niks vinden moest een jongen met me flirten enzow, en al die dingen, asl hij zelf nog een lief heeft, dan heb ik het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden word, als je het zo kan zeggen, xd.

27 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 15:02

Falcon

VIP
Haay Poepdoosjes
Ik heb zin om te tekenen Nanananaaaa
Iemand suggesties?

http://yumani-chan.deviantart.com/

28 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 15:11

Crusade

Ik wil een manip maken, een heel coole, met water enzow,
voor Siyah, die binnenkort Poseidon gaat heten.

29 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 15:26

Fawn

IK BEN JAÁÁHRIG, IK BEN JÁÁAHRIG, AL-HOE-WEL HET OFFICIEEEL PAS MORGEN IS, 8D LALALÁÁÁA LA LA DA DÁÁÁ DA. pompidompidom.

30 Re: 't teut topic op zo 27 nov - 15:30

Crusade

Gefeliciteerd dan al vast Nikki

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 67]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende

Permissies van dit forum: