Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Avatar en paardenplaatje op di 15 nov - 17:14

Aislin

Ja, ja, wie was ik ook al weer? Heb al veel te lang (lees, echt enkele jaren maar ben misschien wel van plan -als school het toelaat- weer actief te worden. MAAR daarvoor ga ik wel eerst een paar dingen veranderen. Onder andere ook m'n paardenplaatje (en dus avatar en onderschrift etc. etc.) Dus, hierbij mijn vraag:

Is het toegestaan bewerkte paardenplaatjes te gebruiken, dus met bijvoorbeeld tekeningen die in RL niet zou kunnen, of kleuren gebruiken (voor vacht of ogen bijv.) die ook niet mogelijk zijn?

Bij voorbaat dank ^^

Xx

http://1001days.sosblog.com

2 Re: Avatar en paardenplaatje op di 15 nov - 17:20

Celebrían

VIP
Hee,
Voor zover ik weet is het toegestaan om onrealistische plaatjes te gebruiken mits het met toestemming is van de eigenaar als je een plaatje van internet plukt.

Je zou in feite je plaatje zo bewerkt mogen hebben -in mijn ogen- dat het onrealistisch is, zolang hetgeen dat je rpg't zoveel mogelijk gebaseerd is op de werkelijkheid. Dus in een post/topic is het niet mogelijk om je paard te laten vliegen, een auto laten rijden, vuur laten spuwen of met laserogen rond te laten huppelen, etc.

De regels voor de kleuren van de ogen zijn ook ietwat veranderd, deze kun je vinden bij de algemene informatie Wink

~
Die irrealiteit die ik hier boven heb weergegeven, zijn de regels vanuit mijn oogpunt gezien. Wat mij betreft kan een plaatje namelijk zeer afwijken van de realiteit Wink

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: