Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 4 van 8]

46 Re: Rate rpg'er boven je op ma 12 dec - 20:26

Nanami

Ik vindt dat je fijn typt, ook mooi, heb maar 1 spellingsfoutje gezien, al zal een typefoutje passender zijn :p Mooi beschreven allemaal :'D

Je krijgt van mij een 8,5~ c:

47 Re: Rate rpg'er boven je op ma 12 dec - 22:30

Celebrían

VIP
Aahw, ik ben echt gevleid met al die hoge punten hier Meow
DANKJULLIEWEL Yay

----

Nanami, jouw posts zijn qua lengte niet zo lang als vele andere posts, maar ze boeien me wel :) Het zou -voor mij- af en toe nét wat spannender gemaakt mogen worden, maar ik vind ze leuk om te lezen. Je schrijft gemakkelijk en vaak bijna foutloos!

Een 8 (:

48 Re: Rate rpg'er boven je op do 15 dec - 11:32

Black Thunder

een 9 voor jou Celeb Very Happy

je schrijft leuk en foutloos (en lang ^^) :)

49 Re: Rate rpg'er boven je op do 15 dec - 13:32

Nar

Administrator
Een 7.

Ik mis nog wat spanning of in ieder geval gebeurtenissen in jouw post. Het is allemaal wat vredig of je gaat heel snel over dingen heen. Door dingen met meer detail [let op, overdrijf dit niet want dan wordt het saai] te beschrijven, worden je posten boeiender om te lezen dan dat het nu is en waarschijnlijk ook langer. Ik heb ergens posten van je gezien waarin je het erover had dat ze niet lang genoeg waren.

Op je interpunctie valt ook het één en ander te verbeteren. Hoofdletters, komma's, punten... Al die dingen die het net wat fijner maken om te lezen.

Desondanks denk ik wel dat je al vooruit bent gegaan ten opzichte van je eerdere posten Wink

"Heb je al iemand om mee te dansen?"
"Nee."
"Mooi! Wil je dan even op mijn biertje letten?"

50 Re: Rate rpg'er boven je op vr 16 dec - 9:49

Azacar

VIP
8,8
Vind de humor in je posts zo geniaal. Misschien is het inhoudelijk soms onzin dat maakt het gewoon ontzettend leuk xp
Je posts zijn dan ook altijd zéér leuk om te lezen ^,^

http://affinity.actieforum.com

51 Re: Rate rpg'er boven je op vr 16 dec - 12:01

Nar

Administrator
Een 9.

Azacar zet je heel duidelijk neer en zijn antwoorden zijn soms wel heel erg droog. clown

Bij Azacar kan je je, doordat jij hem goed neerzet, al ongeveer voorstellen hoe hij kan reageren, en dat is prettig.

"Nee."

52 Re: Rate rpg'er boven je op di 3 jan - 15:04

Eclips

9 Kei leuke posts

53 Re: Rate rpg'er boven je op do 5 jan - 13:17

Nar

Administrator
Ik denk dat er bij jou nog wel het één en ander aan te sleutelen is. Je zou iets uitgebreider kunnen schrijven door gebruik te maken van de zintuigen van het paard en de 5 W's [Wie, wat, wanneer, waar, waarom]. Probeer ook op je grammatica / spelling te letten. Ik geef je posten nu een 7 maar ik denk dat als je rekening met deze dingen houdt het al snel omhoog zal schieten.

"Nee."

54 Re: Rate rpg'er boven je op do 5 jan - 13:23

Deina

VIP
Ik vind je echt geweldig typen.. Echt ik heb er geen woorden voor!

Een 9 =D

55 Re: Rate rpg'er boven je op vr 10 feb - 23:19

Aaliyah

VIP
euh ja. best wel goed eigenlijk :3 een 7.5 denk ik.

56 Re: Rate rpg'er boven je op vr 10 feb - 23:45

Falcon

VIP
een 7Je posts zouden wat langer mogen, maar qua inhoud is er verder niet heel veel op aan te merken. Let er wel op dat je een beetje constant in je posts blijft. Op die manier is het karakter van je paard makkelijker te begrijpen voor anderen. Grammatica ga ik niet al te veel op in, want daar heb ik niet echt een oog (lees: de hersens) voor.

http://yumani-chan.deviantart.com/

57 Re: Rate rpg'er boven je op za 11 feb - 21:21

Celebrían

VIP
Een 9.
Je posts zijn lang, zonder dat ze langdradig worden. Ook is de inhoud leuk, kan hij ernstig zijn als dat nodig is, maar bevat hij ook altijd de goede dosis humor.
Grammaticaal is hij bijna altijd juist, hier en daar ooit wat foutjes, maar ik vind dat die te verwaarlozen zijn.

58 Re: Rate rpg'er boven je op za 11 feb - 21:43

Magnifico

Moderator
Celeb heeft zo'n karakter dat jij er zo mooi uit weet te brengen. De lengtes zijn goed, al variëren ze van halflang tot lang. En grammaticaal zijn ze volgens mij wel goed? Ik ben niet zo best in Nederlands op school. ;a
Een 9+ ;3

http://www.highholdback.actieforum.com

59 Re: Rate rpg'er boven je op za 11 feb - 21:46

Remember

Tja... Ik zou echt niet weten hoe ik jou posts moet beoordelen eerlijk gezegd Meow

een 9 Meow

60 Re: Rate rpg'er boven je op za 11 feb - 21:52

Eclips

een 9
Ik vind ze geweldig, echt spannend soms. Dan moet ik gewoon verlezen bij een topic waar jij in zit :d

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum: