Ze staarde even droogjes voor zich uit, bekeek de merrie nog eens goed. Ze zag er vriendelijk uit, maar dat hoefde natuurlijk niet te betekenen dat haar karakter ook zo was. Al was het soms zo dat de buitenkant weldegelijk je binnenkant weerspiegelden. Toch, sommigen waren goede acteurs. Misschien was ze soms wat te naïef, voor ze het wist had ze nog een badass bij de kudde toegelaten. De bruine merrie bleef erbij dat je soms jezelf moet opofferen om anderen te vertrouwen. Als je niemand vertrouwde, waar moest je dan heen? Stel dat iemand 100% te vertrouwen was, en jij behandeld hem als een crimineel? Dat zou natuurlijk niet eerlijk zijn. Haar bruine ogen schoten naar het zilveren meer, ze kon haar ogen er niet van afhouden. Het hele meer schitterde, glansde, de opkomende zon stond al iets hoger en gaf de lucht een prachtige roodoranje tint. Toen begon de merrie te spreken. "Mischa alpha van de Quit Sparkle, mag ik in u kudde. Ik wil u hele kudde beschermen, ookal moet ik mijn leven daarvoor opgeven." Mischa grinnikte, en knikte dankbaar. Het klonk geloofwaardig, ze wist zeker dat deze merrie volop te vertrouwen was. "Dat is erg moedig van je," antwoordde ze, haar warme stem was zachter dan normaal, misschien als een geruststelling. Ze luisterde naar de woorden van de onbekende merrie, die nog steeds haar naam niet had genoemd. "Natuurlijk mag je bij de kudde. Maar eerst moet ik een paar dingen weten, om je rang te bepalen," knipoogde Mischa. "Ten eerste; wat is je naam?" Ze zwiepte even met haar staart, schraapte met haar hoef door de met sneeuw bedekte grasbodem. "En hoe zou jij jezelf beschrijven? Wat vind je leuk om te doen binnen de kudde?" Hopelijk werd de gouden merrie niet overdonderd door alle vragen. Maar ze had het kunnen weten, Mischa had duidelijk gemaakt dat ze altijd eerst wat dingen wou weten voor je bij de kudde ging. Rustig wachtte ze af, terwijl ze nog even naar het meer staarde, keek toe hoe de zon ongemerkt de lucht in ging en de dag aankondigde.