16
Re: I'm so sorry op zo 30 okt - 20:20
Kenzo
De zwarte hengst keek nieuwsgierig om zich heen. Hij draaide met zijn oren en wachtte op enige reactie van de kleine Puck. Hij hoorde plots een hele rare vraag. Oké, je kon die vraag stellen. Maar het kwam er trillend uit alsof ze heel bang of verlegen was, zo klonk het. Kenzo keek naar beneden naar de pony die wegkeek alsof ze bang voor iets was. Kenzo zweeg en wist even niet wat hij moest zeggen. Zou ze het zo graag weten wat hij van haar vond? De hengst haalde eens diep adem waarna hij zich op haar richtte. "Nou, je ben een hele lieve pony. Ik zou.. " Hij zweeg. Hij wilde iets zeggen, maar dat durfde hij dan ook weer niet. "Puck.. Ik zou zo graag mijn leven met jou delen. Je bent zo lief, zo schattig.." Zijn stem was vriendelijk, liefdevol en verliefd. Ja, hij voelde het. Hij had gevoelens voor de kleine pony. Hij vond haar geweldig. Kenzo zuchtte even en keek weer naar Puck. Nu was hij nieuwsgierig om haar reactie. In ieder geval hoopte hij op een positieve reactie. Dat was het enige dat hij nu nog zou willen. Al zat de grootte verschil nog steeds diep vanbinnen wat dwars.

VIP