1
it's just ice and nothing more op wo 5 okt - 15:06
Prins
Het ijs kraakte onder zijn hoeven.elke stap die hij zette kraakte het steeds harder. Hij briesde wolkjes . Zijn oren flapperde telkens als er een sneeuwvlokje op viel. Maar het smolt direckt weg. Prins keek naar beneden en zag het water tussen het ijs sijpelen. Och,het is maar dun ijs,gewoon verder wandelen. Hij liep verder en het kraakte nu nog gevaarlijker. Hij keek weer naar beneden en zag een barst in het ijs staan. De barst ging wijder en wijder en toen werd het één groot gat. Prins sprong snel weg naar een ander stuk ijs?maar zijn hoef gleed van de rand. "Onee eh,dat komnt niet goed."zei hij tegen zichzelf. Prins viel in het ijskoude water en ging onder. Help,help. Hij wou het roepen ,maar hij kon niet. Hij probeerde nog eens. "Help,help!!" riep hij. Maar niemand reageerde . "Kan er iemand mij hier helpen?!". Prins gaf het nog niet zo snel op. Hij probeerde op het ijs te klauteren en houvast te vinden,maar dat ging moeilijker als verwacht. Hij briesde want hij kreeg het kou, hij was precies bevroren. Nog eventjes en hij gaf het op. Hij wachtte op hulp,als er dat kwam natuurlijk

Dacht ze. Ze Zei Ik weet niet wat ik ben, Ik Ben niet zo iemand die hele tijd op haar Toekomst let Soms ben ik slecht enzoo. Eclips galopperden tot voor het paard Ik Ben Eclips. En ze Keek hem aan, diep in zijn ogen zag ze toch dat hij haar dankbaar was. Graagedaan voor het redden Joh.. Zei ze. En ze Grijnsde een Beetje. de Haar lok die voor Haar ogen kwam, Schudde ze weg. Maar het kwam weer terug. Okedan dacht ze. Ze Keek achter haar. En ze stapte weer iets verder. Ze Ging Wat driken. Het water was ijskoud. Ze voelde het water In haar keel naar haar Slokdarm stromen. Ze rillde een beetje. Maar ze had het niet koud. Het kwam gwn door het water. Maar ze bleef even Drinken. Daarna Hief ze haar hoofd op en draaide haar weer richting de hengst.
)