Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Dreampjes News - September op vr 2 sep - 17:33

Lucardi

Hier is ie dan, de tweede editie van de gloednieuwe DH-krant! Ookal liep het eerst niet allemaal op rolletjes, vandaar dat de krant nu pas uitkomt i.p.v in juni, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen en kunnen jullie vanaf nu elke maand een DH-krant verwachten. Veel leesplezier!

Groetjes,

Boots en Lucardi

- Wegens gebrek aan werk zijn de helpers afgeschaft in DH. Wel kregen de voormalige helpers, Lucardi en Zephyr, beide één kudos van Amiya.

- Begin deze maand heeft Painted Black de Fire Flame uitgedaagd, en met succes. Gefeliciteerd met je kudde!

- DH heeft een nieuwe lay-out! Amiya deed al een tijdje erg geheimzinnig wat de lay-out betreft, en nu is ie er dan eindelijk. En wat een pracht plaatje is DH geworden! Heel erg bedankt Amiya, en ook Nirvana, voor het harde werken aan deze mooie lay-out!

- Misschien is het jullie ontlopen, maar deze maand heeft de 1500e gebruiker zich geregistreerd op DH! Dit was natuurlijk nooit gelukt zonder alle enthousiaste leden, en al helemaal niet zonder het fantastische team dat we hebben! Gefeliciteerd iedereen!

En de band van de maand is.... Racoon!

Totaal niet verrassend natuurlijk, want hun muziek is pretty awesome en hun naam zegt al genoeg. Ze hadden eerder ook al hits [Love you more, Close your eyes], maar de nieuwe CD vind ik persoonlijk een stuk mooier dan de andere twee. De nieuwe CD [Liver Pool Rain] bevat onder andere de hit 'No Mercy' [die we thuis al hebben omgedoopt tot "Noowww Mussieee]. Hij staat al een paar maand op m'n MP3'tje en ik luister er met enorm veel plezier naar.

In 1996stapte Bart van der Weide [zanger van Racoon] uit hardcoregroep Vict’em. [Godzijdank, anders was er van "Racoon" geen sprake geweest.] Ze braken door in 2005 met een nieuw album wat anderhalfjaar in de Nederlandse Hitlijsten stond. Op dit album stonden de hits Love You More, Happy Family en Brother. Een klein weetje is dat in 2005 Love You More de meest gedraaide singel is op 3FM van dat jaar en in het jaar daarop werd bekroond met de Schaap van Rigter. Daarna in 2008 verscheen hun vierde album genaamd Before you Leave.

En natuurlijk daarna het nieuwste album "Liverpool Rain." Awesome band en ik hoop echt dat de CD hier ooit in de kast ligt!

Ah, na een tijdje is het wel weer tijd voor een nieuw column in onze “pas” vernieuwde nieuwsbrief. Hoewel, pas? Niet het goede woord, want volgens mij heb ik behoorlijk wat roet in het eten gegooid door een paar keer geen stukjes in te leveren. Ja, dat is echt de ideale partner-in-crime. Ik baalde gisteravond in ieder geval enorm toen ik erachter kwam dat mijn favoriete crimi Sherlock Holmes er niet op kwam. Waarom? Omdat de detective ‘maand’ afgelopen was. Heel fijn, maar ik vind maand niet de goede benaming ervoor. Het duurde namelijk veel langer. Niet dat ik daar problemen mee had, in tegendeel: Ik zat elke avond trouw met mijn bakje popcorn voor de buis. Of met chippies, het lag er maar net aan wat er in de kast lag.
De chippies waren meestal al ten prooi gevallen tijdens X-factor. Of wacht, dat is er niet meer op. Hmm, dan zou het wel Hollands Got Talent zijn. Ik volg het in ieder geval allemaal. Af en toe verklaar ik mezelf ook wel voor gek hoor, dat ik geen enkele talentenjacht oversla. Misschien heeft het er mee te maken dat ik het tof blijf vinden om bepaalde kandidaten echt de grond in te stampen met mijn broertje als die niet kunnen zingen en ze een fantastische bijnaam te geven die ze niet meer kwijt raken. Mislukte audities en mensen die woedend zich op de jury afreageren doordat die ze er gewoon op wijzen dat ze zéér weinig talent hebben is natuurlijk leuk. Het leukste vermaak, is leedvermaak, zoiets zei Gordon toch? Och, soms gaat het mij ook iets te ver met het jurycommentaar en dan ben ik het helemaal eens als Dan tegen Gordon zegt: ‘En daarom is er voor jou dus een speciaal plekje in hel gereserveerd.’
Weet je waar je aan begint als je met een talentjacht meedoet, het kan je immers net zo makkelijk status geven als afnemen. Jij doet mee, dus dan draai je ook maar voor de gevolgen op, dat ga ik in ieder geval niet doen en ik zal enkel heerlijk genieten van de volgende woedeuitbarsting.

Zoals jullie weten is Visual, beter bekend als Vis, deze maand PVDM. Ze is een erg gezellige aanwezigheid in DH, al een lange tijd trouw lid, een goede actieve RPG’er, en de Chillin’zone doet het bij haar ook erg goed. Genoeg redenen dus voor het team om haar te kiezen. En voor deze nieuwsbrief heb ik haar geïnterviewd!

Wat is je real-life naam?:
Niemand Razz Mensen noemen mij ook wel eens dingetje, of Vis natuurlijk :3

Hoe oud ben je?:
13 jaartjes jong

Wat zijn je hobby’s:
Tja, ik heb een hond XD Dus dat zegt genoeg XD Nee, ik hou ook van sims'en, DH'en, soms teken ik wel eens wat(Vervang 'soms' maar door 'Op school' XD)

Wat voor school/opleiding doe je?:
Ik doe het allerhoogste opleidingdingetjuh: Gymnasium, maar niet tweetalig, anders ontploft mijn hoofd

Hoe lang RPG je al?:
Zolang als toen Mars mij dwong op DH te gaan Dh is mijn eerste rpg

Hoe lang zit je al op DH?:
Zo te zien sinds vorig jaar 7 juni, maar je mag altijd kijken in mijn profiel als je me niet gelooft

Wat vind je het leukst aan DH?:
De gezelligheid, de sfeer. Iedereen probeert van Dreamhorses het beste forum te maken. Soms zijn er wel wat discussies enzo, maar mensen maken hier een soort van 'internetvrienden', zodat ze na een lange dag vakantie hebben of school hebben tot 5 uur s'avonds even lekker kunnen ontspannen in DH, even lekker in de huid kruipen van je personage, en niet meer aan je RL-leven denken.

Waar haal je al je inspiratie om te RPG’en vandaan?:
Geloof het of niet, maar ik gebruik geen muziek De meeste acc's van mij lijken nogal op mijzelf. Ik ga gewoon in de situatie staan die ik voor me zie, en beschrijf hoe ik zou reageren op de situatie, wat mij zou opvallen. Of het nou een veulen is die van elke mug een olifant maakt, of Visual die nauwelijks merkt dat haar hoeven koud worden van de sneeuw. Bovendien neem ik geen pauzes in mijn posts, alles wat in mijn hoofd opkomt schrijf ik op, en op een gegeven moment heb je daar driekwart A4'tje, een redelijk fatsoenlijk postjuh :3

Hoeveel accounts heb je? En welk account was je eerste account op DH?:
Tjonge, das een vraag. Op dit moment ben ik ze allemaal vergeten
Ik
scheid mijn accounts af met twee ‘seizoenen’. Die van het eerste seizoen, op
Oud-DH zoals ik het noem, ben ik vergeten Maar het tweede seizoen bestaat uit twee paarden: Visual en Visible, ook behoort Visual tot het eerste seizoen XD Mijn eerste account op Dreamhorses was Mystic Light, en het tweede was dus Visual. Maar de irritante, lollige merrie won het van het zachte goedzakje :3

Welk account vind je het leukst om te spelen en waarom?:

Natuurlijk Visual. Ze heeft een eigen wil, en het is lekker moeilijk in te schatten voor andere spelers hoe ze zal gaan reageren(hierbij kan ik het mis hebben :3). Ze is nogal eigenwijs, wat ik graag zie, en heeft een beetje zo'n sarcastische humor, die een beetje op mijn humor lijkt. Daarom is het ook voor mij makkelijk in Visual te kruipen.

Goed, neutraal of slecht, wat vind je het leukst om te spelen en waarom?:
Tja, op dit moment ben ik in conflict, net als Visual. Goed valt wel af, en slecht moet ik nog wel even bestuderen. Neutraal is eigenlijk ook wel leuk...hmm... Tot nu toe is goed-neutraal het leukste. Dan kan je lekker een kant kiezen in de oorlog enzo Razz

Als je 1 onrealistische kracht kon geven aan Visual, welke zou dat dan zijn, en waarom die?:
Hmm, ik zou haar denk ik door muren willen laten kijken, want dat past bij haar naam(=in Engels zichtbaar). Maar wat ook wel grappig zou zijn is haar vuurogen geven waardoor ze vuurkrachten krijgt, ook wel toepasselijk voor haar enorme (verdwenen) passie voor de Fire Flame.

Welk Engels liedje is dit naar het Nederlands vertaald? Geef het antwoord op tijd en snel door, en je hebt 100 punten behaald.

Een partij om te bellen
Twee mensen
Een daalt
Geen geheugen, op alle
Het is gewoon zoals het is

Sommigen schreeuwen
Sommigen spreken
Wat rust
Enkele kleine
Ze knabbelen op goed, iedereen
Geen enkele voor u kan doen, pop

Nam een ​​hit, een goede hit
Als een auto in de muur
Wat een hit, een echte hit
Toen ik dacht dat ik alles gezien
Laat dealer te bellen
Oh man, ik dacht dat ik alles gezien

Je gooit het recept
Vergeet jou en mij
Je gooit het recept
Het gaat niet om jou of mij
Je gooit het recept
Vergeet jou en mij
Je gooit het recept
Omdat het goede leven, de goede liefde
De goede stukken zijn gratis

Sommige dames die er zijn
En niemand dat lijkt zorg
Geen missverkiezingen, die er
Het is gewoon een wachtlijst
Dik kijken dwars door de kamer
We hebben allemaal weggeven van de goederen te vroeg
En we wachten op iets te zeggen
Plaats van te luisteren

Als een auto in de wal, oh man
Ik dacht dat ik alles gezien

LET OP: JE MAG ALLES GEBRUIKEN BEHALVE DE VERTALER, anders is er natuurlijk geen kunst meer aan. Dus je zult zelf bezig moeten [a]

De Shetlander!

Wie kent ze nou niet? De schattig kleine pony’s met hun dikke vacht, lieve ogen en natuurlijk hun ondeugende streken. Ik hoop jullie wat dingen te vertellen over de Shetlander die jullie nog niet wisten.

De Shetlander komt oorspronkelijk uit de Shetland-eilanden, die ten noorden van Schotland liggen. Het klimaat op de eilanden is koud met veel wind en regen, en het voedselaanbod is er erg klein. Hierdoor heeft de Shetlander zo’n dikke wintervacht en is hij zo klein van formaat. Shetlanders zijn erg sterk en vroeger werden ze op de eilanden dan ook veel gebruikt voor het vervoeren van hooi, turft, en zelfs in kolenmijnen werden de dieren ingezet. Nu gelukkig niet meer, Shetlanders zijn zelfs erg veelzijdige pony’s! Het zijn prima rijpony’s en ze kunnen vaak ook goed springen, daarnaast kunnen ze mooi lopen voor de kar en ook in vrijheidsdressuur zijn ze zeker niet slecht! Bovendien zijn ze erg vriendelijk, rustig en intelligent, maar onderschat ze niet, ze hebben vaak een eigen wil.

Wist je dat..

-
De Shetlander het oudste en het kleinste ponyras in de wereld is?

- Ze vroeger vooral taaie heide en zeewier aten? Niet echt het lekkerste eten wat je je kunt voorstellen..

- Er een Shetlander is geweest die opgetild kon worden door een man? Die pony kon diezelfde man 16 kilometer heen en terug dragen!

- Er in Groot-Brittanie zelfs een‘Grand National’ voor Shetlanders is? Daar moeten de pony’s zo snel mogelijk enkele lage hindernissen springen.

- Er aparte spring- en dressuur wedstrijden voor Shetlanders zijn?

- Een Shetlander van 91 cm eens een man van 76 kg in een dag 64 kilometer lang gedragen heeft?

- De oorspronkelijke naam van de Shetlander de Shetlandpony is?

Uiterlijk:

Denk jij het antwoord van de wedstrijd te weten? Stuur dan een pb naar Boots met daarin wat jij denkt het antwoord is. Inleveren kan tot volgende week vrijdag ( 9 september).

Boots: Column, Band van de maand, Wedstrijd.

Lucardi: Lay-out, Ras van de maand, Nieuwtjes, PVDM.

2 Re: Dreampjes News - September op za 3 sep - 16:00

Boots

Ah, hij staat! Top Lucardi! blijheid

3 Re: Dreampjes News - September op za 3 sep - 17:13

Visual

VIP
OMG :'D IK BEN NAAR DE SHETLANDS GEWEEST XD Daar was de hoofdstad even groot als ehm... een kleine stad ofzeu, en het was er redelijk mooi weer MOOI GEDAAN LAARS EN LUUC :3

4 Re: Dreampjes News - September op za 3 sep - 18:09

Amiya

Administrator
Op de een of andere manier doet de boom in het logo me denken aan de hema. No offense, maar dat schoot me te binnen.
MAÁR: Onwijs leuk gedaan~ WhereIsTheRumGone?

Nééée Rácoóoón~ Mijn broer is tegenwoordig echt obsessed van die band. :'D Probeer hem nu andere aan te smeren MAAR HET LUKT NIET _O_ Maar goed. Toch kan ik niet ontkennen dat het stukje van Racoon wel mooi geschreven was. v.v

"I am a searcher, a finder, a lover, a fighter, a leader, a winner. I am the writer of my own story."

5 Re: Dreampjes News - September op za 3 sep - 19:28

Boots

Amiya schreef:
Nééée Rácoóoón~ Mijn broer is tegenwoordig echt obsessed van die band. :'D Probeer hem nu andere aan te smeren MAAR HET LUKT NIET _O_ Maar goed. Toch kan ik niet ontkennen dat het stukje van Racoon wel mooi geschreven was. v.v

HOW DARE YOU!

De boom van de V&D bedoel je denk ik? [a]

6 Re: Dreampjes News - September op za 3 sep - 19:37

Amiya

Administrator
Whahaha *fail* Die ja. _O_

"I am a searcher, a finder, a lover, a fighter, a leader, a winner. I am the writer of my own story."

7 Re: Dreampjes News - September op za 3 sep - 21:59

Lucardi

Amiya schreef:Op de een of andere manier doet de boom in het logo me denken aan de hema. No offense, maar dat schoot me te binnen.
MAÁR: Onwijs leuk gedaan~

Whaha, nu je het zegt

Ik ben nu eenmaal niet de beste in lay-outs maken..

8 Re: Dreampjes News - September op za 3 sep - 22:28

Amiya

Administrator
Lucardi schreef:
Amiya schreef:Op de een of andere manier doet de boom in het logo me denken aan de hema. No offense, maar dat schoot me te binnen.
MAÁR: Onwijs leuk gedaan~

Whaha, nu je het zegt

Ik ben nu eenmaal niet de beste in lay-outs maken..

Ö Het is geen kritiek, maar dat viel me even op~ Nomnomnomnomnomnomno

9 Re: Dreampjes News - September op zo 4 sep - 0:48

Nirvana

VIP
@ Vis: Ik ben ook naar de Shetland eilanden geweest, één grote, saaie vlakte met hier en daar een boom.

Awesome nieuwsbrief, hartstikke leuk gemaakt !(:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: