16
Re: Het huidige verliest zijn glans, doet het deren. op za 27 aug - 17:57
Confetti
De regen was bijna gestopt, het striemde niet meer op je huid en de onweer dreef alweer over. Nog altijd was het donker maar dat kwam waarschijnlijk ook doordat het laat werd. Confetti stopte voor een halve seconde en beet de jeuk op haar achterbeen weg. Toen ze klaar was merkte ze op dat haar vacht veel donkerder was geworden. Dat stond haar wel. Even grijnsde ze waarna ze weer snel begon te lopen. "In mijn ogen, en hopelijk ook in die van jou, is slecht de beste keuze. Maar niet slecht op de manieren die er nu in Dream Horses te vinden zijn, maar op een nieuwe manier, die wij gaan ontwikkelen." zei Pearl tegen haar. Confetti knikte. ’Wij zijn niet die doorsnee slechtzakjes maar “slechte” paarden met hersenen.’ Ze briesde even zacht en keek Parel even aan. Weer wendde ze haar blik af en keek emotieloos voor zich uit. Langzaam drukte ze haar oren nog iets verder haar nek in. Zo kon je haar oren nog goed genoeg zien maar zag ze er niet meer uit als goedzakje."Die merrie heet Ividanara. Ze heeft Dream Horses ook voor een tijd verlaten, en is nu terug. Ik weet niet zeker of zij ook in is voor mijn ideeën. Maar in elk geval heeft ze me wel laten inzien dat dit beter is, iets waar ze inderdaad een belangrijk punt mee getroffen had." zei ze medogenloos, liep een bocht door en stapte weer verder op een rechtlopend pad. Confetti knikte en keek naar het pad. Waar zouden ze verder naartoe gaan en wat zouden ze gaan doen? Even bromde ze voordat ze wachtte op iets wat Pearl misschien zou zeggen.

VIP