1
Visual, ik ben niet gek op vr 5 aug - 15:08
Boots
Boots sjokte somber door Dream Horses heen. Het was vreemd te weten dat de Fire Flame niet meer haar als leider had en dat waarschijnlijk ook nooit meer zal krijgen. Dat was iets wat zwaar viel bij de bonte merrie, maar tegelijkertijd een last van haar schouders af was. Ter oordelen naar wat ze gehoord had, had ze niet lang meer te leven en mocht ze zich tevreden stellen met het feit dat de Fire Flame überhaupt een opvolger had, hoewel Boots alles behalve vertrouwen had in Painted Black en Amani. Als ze het haar zouden vragen, zou ze ook duidelijk haar mening geven en zeggen dat ze liever had dat Amani zich een waardige Co-admin maakte en niet van alles een grapje maakte. Ze jatte bovendien de vragen van Visual. Haar Visual. Kon ze dat nog zeggen? Boots beet kort op haar lip. Nee, dat kon niet. Visual was overgelopen en na de geruchten hadden verteld zou haar bruine meisje haar van kant maken. Boots wist dat er vele geruchten de ronde deden in Dream Horses, maar dit schrok haar toch af. Visual zou een weddenschap zijn aangegaan met Rival, het zoontje van haar ex Sham, die weer een relatie had met Nykur. Boots twijfelde er niet aan dan dat had meegespeeld. Ze had Rival weliswaar nog nooit ontmoet, maar het leek haar geen fijn paard in omgang. Boots brieste een keer en plofte neer langs het meander. Ze huilde niet, ze was alleen diep teleurgesteld in Visual. Hoe haalde die merrie het in de kop? Boots had niet gereageerd op de laatste hinnik, wat achteraf niet slim was geweest. Zinde ze op wraak? Boots wist het niet. Ze liet vanaf het gras een luide, doordringende hinnik aan Visual horen. Visual, dacht ze in stilte, ik ben niet gek...
[Goudvis]
[Goudvis]

VIP