16
Re: Come if you want. I eat you like A Peanut! op vr 29 jul - 18:46
Salvedir
[Srry voor de late reactiee
]
Salvedir wachtte redelijk geduldig af tot hij een antwoord zou krijgen op zijn eerdere conclusies en uitspraken, en na enkele seconden kwam dat antwoord dan ook van de witte merrie. "Respect moet je inderdaad verdienen. Wie het vraagt lijkt me wel een heel erg dom iemand, maar dat zijn er genoeg in deze wereld." Sal snoof geïrriteerd en stompte met zijn hoef op de grond, terwijl hij aan de sukkeltjes dacht die Ez beschreef. "Jammer genoeg wel. Maar aan de andere kant, anders had ik minder paarden om mee te vechten. Al is een gevecht met hen niet zoveel waard, ik heb liever iemand die er wat van kan. Dat is minder..Saai." Een op z'n zachtst gezegd moordlustige glans kwam in de ogen van de hengst terwijl hij deze woorden uitsprak, en een grimmige, valse grijns gleed even over zijn lippen voordat die weer verdween. Dit was weer een zaak waar de twee paarden hetzelfde over dachten, en Sal schudde langzaam met zijn hoofd. Dat was verwarrend, want het was maar weinig gebeurd dat er paarden waren die ook maar iets van hem of zijn uitbarstingen snapten. De ene helft werd furieus en begon een zinloos gevecht, de andere helft rende weg. Dit exemplaar had genoeg pit gehad om hem even haar mening te vertellen maar was er niet met de staart tussen de benen vandoor gegaan en was ook niet doorgegaan met het gevecht. Dus wat moest hij hier dan weer mee? De hengst grommelde wat binnensmonds terwijl hij zijn blik weer op haar vestigde omdat ze weer begon te praten. Ongelofelijk irritant, hij wist totaal niet wat hij nou eigenlijk aan haar had. "Een van de redenen waarvoor ik me niet bij een of andere wannabe kudde zou aansluiten. Negen van de tien leiders zijn wannabe's, dat is erg. Erger is, ze willen dat je ze op hun wenken bediend. Never zal ik me aansluiten bij zo'n gehucht!" Sals ogen verduisterden weer. "Leiders zijn verraders!" schoot hij uit, en ontblootte zijn tanden weer. Maar dit keer was het niet aan Ez gericht, dit was een stukje van de nieuwe Sal, de Sal die om het minste of geringste in gedachten kon verzinken en er weer uit moest ontwaken alvorens je weer met hem kon spreken. Dit keer wist hij zich in te houden en hij richtte zijn hoofd weer op, zijn tanden verdwenen weer achter zijn lippen die hij op elkaar klemde. Hij schaamde zich er niet voor; Dan moest ze maar niet blijven staan om met hem te praten, dat was haar eigen schuld. Hij liet zijn ogen zwijgend over de merrie glijden. "Dat zijn mijn ervaringen tenminste." voegde hij er kalm aan toe, alsof er niets gebeurd was.
]Salvedir wachtte redelijk geduldig af tot hij een antwoord zou krijgen op zijn eerdere conclusies en uitspraken, en na enkele seconden kwam dat antwoord dan ook van de witte merrie. "Respect moet je inderdaad verdienen. Wie het vraagt lijkt me wel een heel erg dom iemand, maar dat zijn er genoeg in deze wereld." Sal snoof geïrriteerd en stompte met zijn hoef op de grond, terwijl hij aan de sukkeltjes dacht die Ez beschreef. "Jammer genoeg wel. Maar aan de andere kant, anders had ik minder paarden om mee te vechten. Al is een gevecht met hen niet zoveel waard, ik heb liever iemand die er wat van kan. Dat is minder..Saai." Een op z'n zachtst gezegd moordlustige glans kwam in de ogen van de hengst terwijl hij deze woorden uitsprak, en een grimmige, valse grijns gleed even over zijn lippen voordat die weer verdween. Dit was weer een zaak waar de twee paarden hetzelfde over dachten, en Sal schudde langzaam met zijn hoofd. Dat was verwarrend, want het was maar weinig gebeurd dat er paarden waren die ook maar iets van hem of zijn uitbarstingen snapten. De ene helft werd furieus en begon een zinloos gevecht, de andere helft rende weg. Dit exemplaar had genoeg pit gehad om hem even haar mening te vertellen maar was er niet met de staart tussen de benen vandoor gegaan en was ook niet doorgegaan met het gevecht. Dus wat moest hij hier dan weer mee? De hengst grommelde wat binnensmonds terwijl hij zijn blik weer op haar vestigde omdat ze weer begon te praten. Ongelofelijk irritant, hij wist totaal niet wat hij nou eigenlijk aan haar had. "Een van de redenen waarvoor ik me niet bij een of andere wannabe kudde zou aansluiten. Negen van de tien leiders zijn wannabe's, dat is erg. Erger is, ze willen dat je ze op hun wenken bediend. Never zal ik me aansluiten bij zo'n gehucht!" Sals ogen verduisterden weer. "Leiders zijn verraders!" schoot hij uit, en ontblootte zijn tanden weer. Maar dit keer was het niet aan Ez gericht, dit was een stukje van de nieuwe Sal, de Sal die om het minste of geringste in gedachten kon verzinken en er weer uit moest ontwaken alvorens je weer met hem kon spreken. Dit keer wist hij zich in te houden en hij richtte zijn hoofd weer op, zijn tanden verdwenen weer achter zijn lippen die hij op elkaar klemde. Hij schaamde zich er niet voor; Dan moest ze maar niet blijven staan om met hem te praten, dat was haar eigen schuld. Hij liet zijn ogen zwijgend over de merrie glijden. "Dat zijn mijn ervaringen tenminste." voegde hij er kalm aan toe, alsof er niets gebeurd was.