Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 2]

16 Re: I hate you!! op di 2 aug - 20:55

Itz

"Klopt schat!" Spotte hij. Hij was bevriend met pijn. Pijn is fijn ghehe, Yara had geen vrienden. "Je denkt echt dat je terug kan vechten he? Nou dan heb ik nieuws, ik laat je lijden!" Spotte hij weer. Weer viel hij aan, dit keer beet hij langer op de pijp zodat haar adem even stokte en ze slapper werd. Er knapte iets in hem. Spijt weerspiegelde in zijn ogen en hij liet los. Even keek hij vluchtig naar de bomen en liep achteruit. In zijn grote ogen stond iets, iets anders, een beetje angst die hij verborg onder kilheid. "Ik ga!" Zei hij nors. "Dénk eraan, wij praten weleens onder 4 ogen! Vriendschappelijk." Bromde hij vluchtig waarna hij wegliep.

[zal ik Tarzan sturen AWESOMENESS]

17 Re: I hate you!! op wo 3 aug - 10:35

Yara

"Klopt schat!" Spotte hij. Een snuif kwam uit Yara's neus. "Je denkt echt dat je terug kan vechten he? Nou dan heb ik nieuws, ik laat je lijden!" Spotte hij weer. Weer viel hij aan, ditmaal beet hij langer in haar luchtpijp, zodat ze een tijdje geen adem meer kon halen. Ze sloeg met haar hoef op de grond. Lucht, ze had lucht nodig! Ineens leek er iets anders bij Dark. Spijt weerspiegelde in zijn ogen en hij liet los. Even keek hij vluchtig naar de bomen en liep achteruit. In zijn grote ogen stond iets, iets anders, een beetje angst die hij verborg onder kilheid. "Ik ga!" Zei hij nors. "Dénk eraan, wij praten weleens onder 4 ogen! Vriendschappelijk." Bromde hij vluchtig waarna hij wegliep. "Dark!" Riep ze toen ze goed adem kon halen. Maar ze wist dat hij niet zou luisteren. Wat was er nou? Ze zag spijt in zijn ogen, ze had het duidelijk gezien!

[Ja, laat Tarzan maar komen!]

18 Re: I hate you!! op wo 3 aug - 11:33

Tarzan

Tarzan greens en betrad het gebied van de rivier. Wat hij hier moest doen wist hij dus echt niet maar hij was er woesjjjjjjj! Als je Tarzan al eerder had gezien zou het je opvallen dat ie was aangekomen. Hij was dik ghehe. Tevreden waggelde hij rond. Af en toe plukte hij een vet arm blaadje van een tak en smulde ervan. Diëten wou ie lekker niet, lekker puh ghehe. Tarzan moest lachen en draafde aan. ”Oef, oef, oef, oef.” Murmelde hij bij elke stap. Hij werd echt te zwaar. Mischien moest hij inderdaad op dieet. Hij zag er niet uit, net een drachtige merrie. Nee daarmee moest ie niet spotten. Tarzan hief zijn hoofd statig en draafde sierlijker. Grapje, hij was nauwelijks aangekomen en hij stelde zich aan. Een paard kwam in zicht en hij constateerde dat het had gevochten. Hij kneep zijn ogen samen en schrok. WTF! Het was Yara! Ze was toch die paarden tegengekomen. Hij rende ernaartoe. ”Oh god! Yara wat is er gebeurd?!” Vroeg hij bezorgd.

[haha sorry, had het al een uur geleden getypt maar vergeten om te posten ]

19 Re: I hate you!! op wo 3 aug - 13:30

Yara

Yara hoorde zwaardere hoefstappen, en begon over haar hele lijf te trillen, Zeus? Toen het paard in zicht was deed ze een paar stappen naar achter, maar het was Tarzan! Nog steeds trilde ze, en keek Tarzan met bange ogen aan. ”Oh god! Yara wat is er gebeurd?!” Vroeg hij bezorgd. "Madness, Dark..." dat was het enige dat ze kon uitbrengen, ze kon nog niet goed ademen. Darks beet was sterk. "Eerst kwam Madness..." ze wachte weer even om op adem te komen. "Ze beet me en alles, en ging toen Dark Spirit halen. Die beet me ook, maar toen zag ik spijt in zijn ogen en rende hij weg." zei ze. Dat van Dark was wel heel raar. Madness had wel gezegt dat hij verlieft op haar was, zou het daardoor komen? Maar hij had duidelijk laten merken dat hij haar haatte.

20 Re: I hate you!! op wo 3 aug - 14:25

Tarzan

Hij merkte dat ze niet goed kon ademhalen en keek met bezorgde ogen haar aan. ‘Madness… Dark’ kon ze uitbrengen. Tarzan wist gelijk hoe laat het was. ”Ik zei toch dat je daar niet heen mocht gaan!” Hij klonk een beetje boos omdat hij bezorgd was. Hij luisterde verder. ”Ho wacht! Hij wou je vermoorden, je zag spijt en rende weg?” Hij begreep het al en lachte hard. ”Yara, hij was verliefd! Hij was stinkend verliefd op je, die bitch had je eerst bijna vermoord en was toen weggerend?” Hij moest harder lachen tot hij stopte. ”Je hebt geluk gehad! Hij wou je zeker spreken nog? Daar moet je naartoe gaan, als hij je nu niet vermoord had en je zag spijt wilt hij z’n excuses maken denk ik ghehe. Yara volgens mij heeft ie een goed hart en wilt ie misschien wel goed voor je worden. Vraag ‘m eens of hij goed wilt worden voor je en wacht af, wedden dat ie dat wilt!” Sprak ie met overtuiging, meer kon ie niet zeggen eigenlijk

21 Re: I hate you!! op wo 3 aug - 14:29

Yara

”Ik zei toch dat je daar niet heen mocht gaan!” Hij klonk een beetje boos omdat hij bezorgd was. "Sorry.." zei ze zachtjes. ”Ho wacht! Hij wou je vermoorden, je zag spijt en rende weg?” Hij lachte hard. Wat was er nou? ”Yara, hij was verliefd! Hij was stinkend verliefd op je, die bitch had je eerst bijna vermoord en was toen weggerend?” Hij moest harder lachen tot hij stopte. ”Je hebt geluk gehad! Hij wou je zeker spreken nog? Daar moet je naartoe gaan, als hij je nu niet vermoord had en je zag spijt wilt hij z’n excuses maken denk ik ghehe. Yara volgens mij heeft ie een goed hart en wilt ie misschien wel goed voor je worden. Vraag ‘m eens of hij goed wilt worden voor je en wacht af, wedden dat ie dat wilt!” Sprak ie met overtuiging, meer kon ie niet zeggen eigenlijk. Yara had met open mond staan luisteren. "maar... Hij was zo boos, hij liet me stikken! Het kan niet! Maar Madness zei ookal zoiets. Denk je echt dat hij goed voor me wordt? Het is wel Dark Spirit he?!" zei ze met ongeloof in haar stem, het kon niet, Dark was zo boos geweest. Maar hij had gevraagt of ze partners zou worden. Zou het dan toch kunnen. Maar goed? Dat betweifelde ze toch wel....

22 Re: I hate you!! op do 4 aug - 10:44

Tarzan

‘Maar... Hij was zo boos, hij liet me stikken! Het kan niet! Maar Madness zei ookal zoiets. Denk je echt dat hij goed voor me wordt? Het is wel Dark Spirit he?!’ Zei ze met ongeloof in haar stem. Ghehe, het was wel waar en Yara moest er gebruik van maken. ”Ja maar als het echt is dat hij je liet gaan en hij heeft al vaker paarden in koelen bloede vermoord, waarom vermoordde hij jou dan niet?” Sprak hij op een uitdagende toon. Tja, als ze hem niet wou geloven had hij hier niets te zoeken. Tarzan wist nu dat Dark Spirit haar zou beschermen tegen Madness en goed voor haar wou worden. Met natuurlijk hier en daar slechte trekjes maar hé, wie nam hem dat dan kwalijk? Een slecht paard meer of minder maakte niets uit en het was fijner als ie beter voor de helft goed was dan helemaal niet. ”Wat maar af Yara, wacht maar af.” Sprak hij rustig.

23 Re: I hate you!! op do 4 aug - 10:50

Yara

”Ja maar als het echt is dat hij je liet gaan en hij heeft al vaker paarden in koelen bloede vermoord, waarom vermoordde hij jou dan niet?” Sprak hij op een uitdagende toon. Yara keek hem aan. Zou het waar zijn. "Okey, daar heb je wel een punt." ze wist even niets meer te zeggen. ”Wacht maar af Yara, wacht maar af.” Sprak hij rustig. Yara keek hem aan. Nu wilde ze het ook wel weten! "Goed dan, we zullen zien of je gelijk hebt, ik ga hem wel zoeken. Ik kom nog wel bij je terug en dan hoor je het van me. Oke?" Zonder op andwoord van Tarzan te wachten galloppeerde ze, zover ze dat nog kon, het gebied uit, waar nog licht te geur van Dark Spirit hing.

Even ergens anders topicje met Dark?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: