Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 2]

1 Klachten over Het Team op ma 20 jun - 19:44

Amiya

Administrator
Lieve gewaardeerde lidjes,

Mocht je kritiek, klachten of simpelweg haat koesteren tegenover het (mod)Team, mag dat hier geuit worden. Het mag persoonsgericht zijn om zo verdere problemen te verhelpen.

Dit topic is er om zo veel mogelijk ongewenste sferen en fratsen tussen de leden en Het Team te vermijden. Ik hoop dat we hier allemaal in de toekomst iets aan zullen hebben en eerlijk tegenover elkaar zullen oordelen. Mocht je desondanks niet in dit topic willen reageren, wees dan niet bang om een pm naar mij te sturen om alsnog je klacht met me te delen zodat ik er iets aan kan doen. ^^

Met vriendelijke groeten, jullie vredelievende Dictator.

Laatst aangepast door Amiya op ma 5 sep - 21:00; in totaal 1 keer bewerkt

"I am a searcher, a finder, a lover, a fighter, a leader, a winner. I am the writer of my own story."

2 Re: Klachten over Het Team op ma 20 jun - 19:56

Boots

*Kuchkuchkuch*

Mevrouw de Dictator, het was MIJN idee. Ik EIS vermeld te worden!

Nee, just kidding.

Hier kun je dus alles kwijt, mag persoonsgericht zijn en hou vooral niets achter!

3 Re: Klachten over Het Team op do 23 jun - 10:46

Visual

VIP
noes! k heb een kl8! niet dat jullie geen überteam zijn, want dat zijn jullie dus wel Razz , maar over duidelijkheid:

bijv. over de regel van met partner zoveel punten veulen:

vroeger was het zo dat het alleen gold voor partners, en die loverboy-verhaallijnen niet. Maar nu wordt het onduidelijk: Laars en Pareltje zeggen dat het niet mag, sullie van wel, en ik weet dat ik er geen problemen mee heb, maar ik ben een perfectionist die alles duidelijk wilt hebben x3

Wat is het dus eigenlijk? (en wrm zet ik dit in het topic? iedereen uit het team zegt iets anders Wink )

4 Re: Klachten over Het Team op do 23 jun - 15:23

Condor

^^ Ik ben het helemaal met je eens. Ik doe mee aan de verhaallijn 'You're mine' en daar moesten hengsten dus merries dekken :"3 weinigen hadden al boven de 600 punten, en Boots zei dat ze met het team had overlegd en je toch 600 punten nodig moest hebben. Maar, de merrie die condor dus moest dekken, zei dat Sultan had gezegd dat het wel mocht.... Het is allemaal nogal onduidelijk en ik wil geen problemen :") Hetzelfde dus!

5 Re: Klachten over Het Team op do 23 jun - 15:32

Cadsuane

Oftewel, de eigenlijke klacht is:
Beter overleg over wat wel/niet mag, is er iets nieuws of weet je niet meer wat de afspraken waren, overleg dan eerst. Meow

Super in ieder geval dat jullie dit topic openen! goed

6 Re: Klachten over Het Team op do 23 jun - 16:40

Boots

Condor schreef:^^ Ik ben het helemaal met je eens. Ik doe mee aan de verhaallijn 'You're mine' en daar moesten hengsten dus merries dekken :"3 weinigen hadden al boven de 600 punten, en Boots zei dat ze met het team had overlegd en je toch 600 punten nodig moest hebben. Maar, de merrie die condor dus moest dekken, zei dat Sultan had gezegd dat het wel mocht.... Het is allemaal nogal onduidelijk en ik wil geen problemen :") Hetzelfde dus!
Ik heb helemaal niets gezegd over dat het mocht Wink

Ik wist niet dat Sultan toestemming ervoor had gegeven en toen één van de hengsten naar mij kwam heb ik gezegd dat we het zouden bespreken. Dat hebben we gedaan en we zijn hierop uitgekomen. Was inderdaad rommelig.

@ Cadsuane en Visual en Conder:

We zullen erop letten in het vervolg! Hiermee kunnen we wat!

7 Re: Klachten over Het Team op do 23 jun - 18:02

Painted Black

VIP
Misschien wat meer uitleggen. In het begin wist ik niks over de punten wanneer je een partner en veulen mag, wat kuddo's zijn. Misschien kunnen jullie daar nog op letten? Oh, en misschien nog een topic over hoe je moet posten, dus uit de derde persoon en hoe je dat doet. (uitlegje)

8 Re: Klachten over Het Team op do 23 jun - 18:32

Boots

Painted Black schreef:Misschien wat meer uitleggen. In het begin wist ik niks over de punten wanneer je een partner en veulen mag, wat kuddo's zijn. Misschien kunnen jullie daar nog op letten? Oh, en misschien nog een topic over hoe je moet posten, dus uit de derde persoon en hoe je dat doet. (uitlegje)

Spelling staat er al een paar maand, partnerschap staat in de regels en is eigen risico Wink

De uitleg, hmm, dat is wel een punt. Ben ik ooit mee begonnen maar nooit afgemaakt. Zal het meteen doen!

9 Re: Klachten over Het Team op do 23 jun - 18:59

Fawn

Boots schreef:
Painted Black schreef:Misschien wat meer uitleggen. In het begin wist ik niks over de punten wanneer je een partner en veulen mag, wat kuddo's zijn. Misschien kunnen jullie daar nog op letten? Oh, en misschien nog een topic over hoe je moet posten, dus uit de derde persoon en hoe je dat doet. (uitlegje)

Spelling staat er al een paar maand, partnerschap staat in de regels en is eigen risico Wink

De uitleg, hmm, dat is wel een punt. Ben ik ooit mee begonnen maar nooit afgemaakt. Zal het meteen doen!

We hadden eerst een rondleiding maar die is helaas op JK. Rowling’er wijze verdwenen.

Laatst aangepast door Fawn op do 23 jun - 20:41; in totaal 1 keer bewerkt

Got a secret Can you keep it? Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket Taking this one to the grave
If I show you then I know you Won't tell what I said
Cause two can keep a secret, if one of them is dead

10 Re: Klachten over Het Team op do 23 jun - 19:04

Painted Black

VIP
Fawn schreef:
Boots schreef:

We hadden eerst een rondleiding maar die is helaas op JK. Rolling’er wijze verdwenen.

Aha. En hoe zit het met de kuddo's? Is daar eigenlijk ook een topic/uitleg over?

11 Re: Klachten over Het Team op do 23 jun - 19:29

Boots

Painted Black schreef:
Fawn schreef:
Boots schreef:

We hadden eerst een rondleiding maar die is helaas op JK. Rolling’er wijze verdwenen.

Aha. En hoe zit het met de kuddo's? Is daar eigenlijk ook een topic/uitleg over?

http://www.dreamhorses.biz/t6334-basis-informatie-rpg#104181

Voíla!

Nog meer punten? =D

12 Re: Klachten over Het Team op do 23 jun - 19:46

Sinéad

Een FAQ maken, waar dit soort vragen kort kunnen staan? Zo hoeven leden minder lang te zoeken :)

13 Re: Klachten over Het Team op vr 24 jun - 11:03

Pearl

VIP
Sinéad schreef:Een FAQ maken, waar dit soort vragen kort kunnen staan? Zo hoeven leden minder lang te zoeken :)

Goed idee, ik ga meteen aan de slag! ^^ Fijn dat je het meld, inderdaad erg handig!

http://www.dreamhorses.biz

14 Re: Klachten over Het Team op vr 24 jun - 13:54

Sinéad

Pearl schreef:
Sinéad schreef:Een FAQ maken, waar dit soort vragen kort kunnen staan? Zo hoeven leden minder lang te zoeken :)

Goed idee, ik ga meteen aan de slag! ^^ Fijn dat je het meld, inderdaad erg handig!

Top!
In de FAQ hoeft geen uitgebreide uitleg te staan, alleen even snel wat het is en een linkje naar de complete uitleg waar het staat (:

15 Re: Klachten over Het Team op ma 27 jun - 9:57

Pearl

VIP
Sinéad schreef:
Pearl schreef:

Top!
In de FAQ hoeft geen uitgebreide uitleg te staan, alleen even snel wat het is en een linkje naar de complete uitleg waar het staat (:

Ik heb er wel een soort van complete uitleg bij gezet, wel zo overzichtelijk vind ik Wink

Hier is 'ie: http://www.dreamhorses.biz/t6362-veel-gestelde-vragen#105116

Hoop dat je hem zo goed vind! Ben er echt lang mee bezig geweest, maar het is inderdaad een erg handige toevoeging voor nieuwe leden enzo.

http://www.dreamhorses.biz

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum: