16
Re: It's your fucking nightmare op do 30 jun - 15:30
Nykur
Rival lachte terug. Best wel knap was hij eigenlijk zo, hoe hij zijn een poging deed om zijn om op te houden met glimlachen. `Achterom kijken heeft geen zin. Niets is zeker, en zelfs dat niet. Maar voordat ik het verleden loslaat, zorg ik eerst dat het graf voor Sham een feit is´. Nykur knikte, hij wilde Sham vermoorden terwijl zij van die vreselijke goedzakken afwilde. Beide hadden ze een soort doel voor ogen. Nykur knikte naar Rival, zijn woorden waren duidelijk. Opeens liet de grijze hengst een verbaasd geluidje horen. `Pardon, maar verstond ik nou net goed dat je me niet hoogstpersoonlijk de nek om wil draaien terwijl je wéét dat ik Shams veulen ben?´. Strijdlustig en zeker tilt ze dan haar hoofd omhoog en kijkt hoe hij zijn gevoelens geprobeerd te verschuilen. `Yeah, dat heb je goed´. Even verzachte haar ogen bij het zien van hem toen fonkelden ze weer hetzelfde als kort tevoren. `Jij ook Nykur, jij ook´. Dit was wel de eerste keer dat ze werkelijk iemand een compliment had gegeven, werkelijk respect had getoond aan een ander. Máár, hij was het waard. `Rain is de eerste leider van de Black Rose. Cobrazarao stond onder haar. Ze is een nachtmerrie, maar desondanks ben ik niet benauwd als ik bij haar in de buurt ben. Je went eraan´. Okki, dat was die Rain dus. Die kende ze niet. Nieuwsgierig was naar de rede van het stoppen met de kudde van Rain. `Ik dacht al; hoe is hij met die ouders op het slechte pad zijn gekomen, maar dit zal de rde zijn ?´. Tja, hij had twee goede ouders maar was toch slecht. Hetzelfde had zij. Het lag er enkel aan welke aard god je gaf en niet welke je ouders hadden.`Ik heb meer respect voor Cobrazarao in mijn linkerpoot dan dat Saten ooit zal kunnen krijgen van me. "Ik leg de lat lekker hoog, dan kruip ik er makkelijk onderdoor" moet haast een gedachte van hem geweest zijn.´ Hier was ze het wel mee eens. Ze zou het liefst uit de kudde stappen, maar ze gaf hem de kans zichzelf te bewijzen. `Ik weet niet hoe lang ik het met hem als leider ga volhouden hoor, maar ik zie wel´.
Heb hiervoor met Ninikoe niet over Rain gehad, maar ik doe wel alsof =D
Heb hiervoor met Ninikoe niet over Rain gehad, maar ik doe wel alsof =D