Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 2]

Condor

Plotseling verscheen er een waterige, maar toch zichtbare glimlach op zijn smoel. Plannetje gelsaagd. Nou ja, bijna dan. "Kyara... Ik heb zoveel respect voor deze keuze, je bent geweldig!" Hij werd bijna gek van die geur, rozen, bloemen...Alles zat er doorheen. Hij liep rustig naar haar achterhand toe en ging met zijn neus over de kont van de merrie heen. "Heb je al een naam bedacht? ik wil je altijd helpen hoor" Antwoordde hij iets vrolijker. Hij moest toch wel een beetje bewijzen dat hij vadergevoel had.

Kyara

Kyara dacht nog eens na. Had ze echt de goede keuze gemaakt? Ja, besloot ze. Dat was de goede keuze. "Kyara... Ik heb zoveel respect voor deze keuze, je bent geweldig!" Kyara glimlachte. Zie je wel? Ze had de juiste beslissing genomen. Condor liep rustig naar haar achterhand toe en ging met zijn neus over haar kont heen. Kyara schrok even. Maar ze kalmerde al snel weer. "Heb je al een naam bedacht? ik wil je altijd helpen hoor" Antwoordde hij iets vrolijker. "Nee, nog niet, maar fijn dat je wild helpen. Ik bedenk ineens, iets van Seriny?"

EDIT BOOTS: I'm sorry guys, maar de punten regeling geldt nog. Voor het geval de hengst had bedacht om in dit topic al te gaan springen, moeten eerst de puntjes omhoog Wink

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: