16
Re: It ain't easy, growinúp in world war 3, Never knowin' what love could be, You'll see, I don't want love to destroy me, Like it has done my family. op ma 20 jun - 17:07
Ashko
Ashko bekeek de hengst aandachtig en wachtte lang op een antwoord. "Ik had de verkeerde gedachte's": zei de hengst na een tijd tegen haar. Vervolgens werd er een stap dichterbij gezet door hem, richting haar. "Ik heb het de laatste tijd nogal moeilijk, verschillende gevoelens voor verschillende personen"; antwoordde Paint als laatste. Oke, dat klonk voor de merrie wel een geldige reden en haar kwaadheid werd omgezet in bezorgdheid. "Voor wie zou hij dan allemaal gevoelens hebben ?": begon ze plots te denken. Zelf zette ze een paar stappen dichter bij zodat ze naast de hengst stond, maar nu ook niet vlak tegen hem. Bezorgd keek de merrie in zijn eigen en vroeg:" Kan ik je misschien helpen ?". Na de vraag die ze gesteld had kwamen er enkele druppels op haar vacht terecht. Als directe reactie keek ze omhoog en het leek er naar uit te zien dat het nog hard kon gaan regenen sibiet. Donkere wolken knelde zich steeds dichter en dichter bij elkaar totdat ze op het einde zou uitbarsten in vele druppels regen. Plots zag in een wolk een tekening. "Het leek op een beer maar werd later toch tot een ander dier gevormd. Nu zag ze er een ezel in, hij had lange oren zoals ook typisch was bij ezels. Voor de rest leken hun hoofden wel opdat van paarden en waren alle ezels ook redelijk klein gebouwd. Toen de ezel wolk terug vertrok gingen haar gedachte terug naar de hengst waar ze net een vraag aan had gesteld.
42. Ezel
42. Ezel

VIP