16
Re: The finnal scream of the bad bad king. op za 18 jun - 11:03
Zephyr
Zephyr keek naar de twee paarden die zich lieten zien. Duvessa, die op korte termijn al mooi gegroeid was. En dan Madness. De groep was inderdaad maar klein. Maar we beginnen met beetjes. Spoedig zal het wel groeien. Even was het stil. Kort nadien liet hij zijn luide brullende stem horen. " We zijn maar met weinig. Maar vrees niet. Spoedig zal jullie groep groeien. Julie hebben één van de belangrijkste taken die ik te bieden heb. Jullie zullen voor meer leden zorgen. Jullie zullen veulens stelen van moeders. Jullie zullen de pijn veroorzaken in die goedzakharten. Maar wees gewaarschuwd. Ze mogen jullie niet zien. Daarom heb ik de geheime wapen." Zijn ogen gleden naar het jonge dier. Duvessa. " Duvessa, zij zal de veulens van hun moeders leiden. Zodat deze niets merken. Neem het veulen mee naar het geheime kamp. Ik vertel jullie zo waar het plaats zal vinden. Jullie kunnen na ons gesprek beginnen." Nu was het de beurt aan de Bulnessen. " Alle bulnessen komen naar voren. Ook de leraren!!" Zijn stem was zo geweldig luid. Zijn grijze ogen keken ieder aan. Zijn gespierde lichaam was strak aangespannen. Zijn oren in de nek gedrukt. Af en toe buigt zijn hals. Om zijn sierlijke hals te tonen. Paarden lieten graag hun prachtig lichaam zien. Zijn grote hoofd gooide hij regelmatig de lucht in. En snoof. Hij stapte heen en weer. Ongeduldig wachtte hij tot zijn bulness groep zich naar voren plaatste om hun taak aan te horen. Weldra zal Zephyr ook vertellen waar de geheime kamp plaats vond. Alleen zij die de geur van Zephyr dragen waren welkom om het te betreden. Het was een groot kamp met maar 1 ingang. Verder verklap ik het niet hoor. ;D
Sorry ik kan nu nog niet veel inspiratie opdoen
Sorry ik kan nu nog niet veel inspiratie opdoen