Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 3 van 3]

31 Re: I'm not your friend! op ma 23 mei - 20:42

Yara

Yara keek haar terug kil aan. Bracht haar hoofd wat dominant omhoog en hief haar staart op. Door de wint zwaaide haar staart als een vlag achter haar. Ze leek niet meer op die lieve aardige merrie die ze gister nog wel was. Ze was veranderd. Zeus deed er een jaar over om haar onzeker te maken, en Madness verpest zijn plan in een middag. Wat zal hij boos zijn! Een valse glimlach krulde haar lippen. Ze zou genieten van zijn boosheid, dat was zeker. En ze bleef zo dominant staan. Ze dacht er niet meer overna, ze deed het gewoon.

32 Re: I'm not your friend! op ma 23 mei - 20:54

Madness

Een tevreden glimlach speelde op haar lippen, Yara was nu zeker zelfverzekerd en slecht, ze keek haar nu kil aan en had haar hoofd dominant geheven, ze dacht eindelijk niet meer. Ze deed het vanzelf! "Ik ben tevreden, dat gaat goed! Nu beginnen we weer met het vechten, nu zal ik niet genadeloos zijn en jij moet je trucjes klaarspelen!" Ze was nog net uitgesproken toen ze zich volop op Yara gooide, haar hoeven raakten genadeloos haar rug en schouder, nu was het veel harder omdat ze de eerste keer zich had ingehouden. Madness liet los en beet in haar achterbeen, ze liet los en zocht het plekje achter haar oren op en gooide haar genadeloos op de grond, intussen deelde ze een paar klappen uit op Yara's achterbeen. Nu zette ze hard haar hoef neer op Yara's luchtpijp neer, op dit moment kwam het op Yara neer!

33 Re: I'm not your friend! op di 24 mei - 8:29

Yara

Madness was nog niet uitgesproken of ze sprong weer op Yara. Yara werdt Weer op de grond gedwongen en Madness zette haar hoef op haar lucht pijp. Yara trapte haar met haar achter been hard in haar buik, zodat de merrie haar los liet Yara schoot onder Madness door en Tilde haar op. Ze zakte bijna door haar benen heen, maar Madness viel wel. Hijgend keek ze wat de merrie zou doen

34 Re: I'm not your friend! op di 24 mei - 15:35

Madness

"Goed zo, ik stuur je naar een soort vriend van me en die zal je samen met SunnyDream verder opleiden voor je conditie en spieren, hij zal je nog beter leren vechten, beschouw me als pleegmoeder en ik zal je leiden en helpen in tijden van nood." Sprak ze kil en toch charmant en zuiver. Rustig maar respectloos keek ze in de bruine ogen van Yara, in één middag was ze totaal veranderd. Madness greens even en liep weg, ze wachtte niet op Yara, die zou haar toch wel volgen. Met grote passen liep ze naar de uitgang van het zilveren meer, ze wist dat Yara haar volgde en liep verder....

[ik open met dark spirit een topic zodat jij daarin kan reageren Very Happy]

35 Re: I'm not your friend! op di 24 mei - 16:03

Yara

"Goed zo, ik stuur je naar een soort vriend van me en die zal je samen met SunnyDream verder opleiden voor je conditie en spieren, hij zal je nog beter leren vechten, beschouw me als pleegmoeder en ik zal je leiden en helpen in tijden van nood." Sprak madness kil maar wel charmand en zuiver. Yara knikte eens en Madness draaide zich om en liep naar de uitgang van het zilveren meer. Ze wachte niet op Yara, ze wist dat Yara haar zou volgen, en dat deed Yara ook. Madness kende haar helemaal in een middag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum: