Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 2]

16 Re: My training continues! op vr 20 mei - 19:00

Night Magic

Night Magic draaide een oortje weg uit zijn nek om beter een geluid op te vangen. Hij had een eindje weg een geluid gehoord, maar hij had het niet kunnen plaatsen. Hij stak zijn neus in de lucht om te kijken of er ergens een geur van een ander paard was. Heel vaag rook hij een geur maar het was nog te vaag om er iemand door te kunnen herkennen. Nog een keer probeerde hij de geur zo goed mogelijk op te vangen. Het was de geur van Night Prada! Zijn zusje. Die had hij lang al niet gezien! Hij was al bijna vergeten dat hij nog een zusje had! Maar ze was neutraal, en niet puur slecht zoals hij en hun vader. Magic had wel aan haar gemerkt dat ze nog zat te twijfelen tussen slecht en goed. Hij zou geen respect voor haar tonen, omdat ze niet puur slecht was, maar hij zou haar ook niet gaan beledigen of afkeer gaan tonen. Want ze had niet gekozen voor de goede kant! Nog niet tenminste... Want eigenlijk kon hij zich echt niet voorstellen dat Prada een badass zou gaan worden! Maar ergens in zijn hart hoopte hij dat nog wel. Want anders zou ze gewoon een schande voor de familie zijn!
Magic keek zijn vader aan. "Pap! Prada is hier! Ik rook haar!" Sliste hij zacht tussen zijn tanden door naar zijn vader.

17 Re: My training continues! op vr 20 mei - 20:14

Night Dancer

Night Dancer keek even naar Neveah. Hij gooide zijn hoofd in de lucht om weer eens wat geuren op te vangen als die er zijn. En ja die was er. Night Dancer snoof eens, en nu rook hij wie het was. Het was Prada. Night Prada zijn dochter. Night Dancer knikte eens naar zijn zoon en zei: ''Ja Magic. Night Prada komt eraan. Ik rook haar ook.'' En even later zag hij Night Prada daad werkelijk verschijnen. Hij knikte kil naar haar, zijn oren plat tegen zijn schedel. Tuurlijk hield hij van Prada even veel als van Magic. Hij was immers hun vader. Maar toch was er iets anders bij Magic. Waarschijnlijk omdat Magic puur slecht was. En Prada eigenlijk alleen neutraal. Night Dancer snoof eens en sprak duidelijk en kil: ''Dochter. Lang niet gezien.'' Dancer wachtte even en vervolgde: ''Ik heb geen zin in het formele gedoe. Night Prada dit is Neveah. Mijn nieuwe partner.'' Zo dat was ook weer gepiept. Dancer keek naar Neveah, die waarschijnlijk wel begreep dat zijn dochter Night Prada heette.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: