Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 2]

16 Re: Just walking here! op ma 16 mei - 16:49

Liberty

Hij kende Peppers verleden al ja. Maar Pepper nog niet de zijne. Alleen het probleem was dat hij die zelf ook niet echt wist. Maar hij zou alles wat hij nog wist aan Pepper vertellen. "Nou... Eigenlijk weet ik mijn verleden ook niet echt. Ik ben namelijk vroeger, toen ik al een jaar ofiets was wakker geworden onder aan een berg. Ik kon me helemaal niks meer van mijn verleden herinneren. Ik ben waarschijnlijk van de berg afgevallen. Dat was in de Rocky Mountains. Ik ben daar ook geboren. Niet dat ik me dat nog kan herinneren, maar ik ben een Rocky Mountain horse dus dat moet wel...Hij stopte even en keek Pepper lief aan. "En daarna heb ik een tijd rondgezworven en ben ik hier in de Dh gekomen. Legde hij rustig uit. Hij keek Pepper nog een keer diep aan. Er spookte al een tijdje een idee rond in zijn hoofd maar hij durfde het niet te vragen eigenlijk. Hij wou zich niet opdringen. Weer rook hij die sterke geur van haar hengstigheid. Hij moest alle moeite doen om het haar niet te vragen. Hij wou haar namelijk zeggen dat hij ontzettend graag een gezin met haar wou opbouwen. Maar wat nou als Pepper daar nog niet klaar voor was? Hij wou hun relatie niet verslechteren daardoor! Hij keek haar met een twijfelend gezicht aan. Hij móest het vragen! "Pepper... Ik ga je nu iets vragen, en ik wil dat je heel eerlijk antwoord. Het maakt me niets uit als je nee zegt." Begon hij voorzichtig. Hij twijfelde weer. "Pepper, ik zou dolgraag een gezin met jou stichten! Wil jij dat ook?" Vroeg hij heel zachtjes. Als ze ja zou zeggen zou dit wel de perfecte plek ervoor zijn! Zo romantische en mooi!

17 Re: Just walking here! op ma 16 mei - 17:53

Pepper

Haar ogen stonden meelevend tijdens het verhaal van Liberty, wat erg! "Oh Liberty, dat wist ik niet! Wat erg!" Zei Pepper warm en meelevend. Ze zag dat Liberty iets wou vragen maar twijfelde, afwachtend bleef ze staan. Tijdens de woorden van de lieve hengst dacht ze diep na, Liberty vervolgde zijn zin, Peppers oren vlogen verrast naar voren, dit had ze niet verwacht. Blij schonk ze een glimlach, "Tuurlijk wil ik dat! Briljant idee Lib!" Pepper keek hem recht in de ogen en lachte weer warm en enthousiast. Peppers aandacht ging naar een paar vogels die vredig weg vlogen, "het is misschien een rare vraag maar, zou jij vleugels willen hebben net als een vogel?" Vroeg ze zachtjes, "Ik wel, kan ik vliegen over heel DH en in de wolken gaan." Dromerig staarde ze voor zich uit, naar de wolken en de vogels. Zacht brieste ze. Dit was wel een mooie plek om een gezin te stichten, vond ze.
"Dit is een heel romantisch plekje om een gezin te stichten, vind ik." Pepper was zo'n iemand die alles zei wat ze dacht, ze zou het niet doen in linke situaties maar als ze bij een lieve romantische hengst was, zou ze een paar dingen best kunnen zeggen, als ze maar niets zei om hem te kwetsen, maar Pepper zorgde wel dat ze hem niet zou kwetsen!

http://foxplaces.actieforum.com/forum

18 Re: Just walking here! op ma 16 mei - 17:59

Liberty

"Ja, idderdaad... Dit is de perfecte plek." Antwoordde hij. Hij ging dichter tegen Pepper aan staan. "En op de andere vraag: Alleen als jij dan met me mee wil vliegen." Zei hij daarna lief. Hij wist dat er nu wel iets moest gebeuren om een gezin te stichten, maar daarvoor voelde hij zich nu nog iets te ongemakkelijk. Hij zou wachten tot het moment er toe stond. Hij brieste, waardoor Peppers manen zachtjes omhoog vlogen doordat hij zo dichtbij stond.

[Sorry voor kortheid!]

19 Re: Just walking here! op ma 16 mei - 18:35

Pepper

Pepper grinnikte bij de woorden van de hengst, "weet je zeker dat ik met je mee moet vliegen, ik ga namelijk niet meer weg van je." Grinnikte ze zacht tegen de hengst. Liberty brieste in haar manen zodat ze omhoog vlogen, zacht gaf ze een speelse duw tegen zijn hals en steigerde laag. Pepper speelde met Liberty, plagend hinnikte ze. "Dit is leuk!" Zei Pepper zacht, haar lach echode door het woud, haar ogen stonden lief en vriendschappelijk. Een zachte maar tevreden zucht verliet haar keel weer. Ze sloot haar ogen en stak haar neus in de manen van Liberty. Een zachte hinnik verliet haar keel. "Liberty, eh, ik hou zo enorm veel van je!"Waren haar zachte woorden. Haar woorden kwamen recht uit haar hart.
Er viel een ongemakkelijke stilte, Pepper wist niet wat ze moest zeggen en hield haar mond, ze drukte haar neus dieper in de manen van Liberty en brieste zacht. Pepper schudde zich uit en zette haar achterbeen weer op rust. Pepper verplaatste haar neus naar zijn neus en drukte haar hoofd tegen de zijne, zo stond ze en wachtte af wat de hengst zou doen.

yay moest het even uitproberen XD

20 Re: Just walking here! op di 17 mei - 13:24

Liberty

[Mooi! Very Happy Alleen kan je misschien of iets groter, of ander lettertype of een andere kleur? Want dit is een beetje moeilijk lezen... Maar wel mooi hoor!]

Liberty keek lief naar Pepper. Hij deed een stapje naar achter zodat hij iets dichter bij Peppers achterste stond. Hij keek Pepper aan om te zien of ze het goed vond. Hij stond pas bij haar schoft, maar hij deed het rustig aan. Rustig begon hij met zijn neus over haar schoft te kriebelen. Zo stond hij een minuut of wat ontspannen te kriebelen. Hij deed nog een stapje verder naar achteren. Hij zag nog steeds geen teken van Pepper dat ze het niet goed vond. Hij begon Peppers rug te kriebelen, op de plek waar hij nu stond. Na eventjes ging hij nog een klein stukje naar achteren, totdat hij helemaal bij haar achterste was gekomen. Hij rook de geur van haar hengstigheid nu heel sterk omdat hij al bij haar billen aan het kriebelen was. Heel langzaam deed hij nog een stap naar achteren. Hij sprong op Pepper en begon voorzichtig te rijden.

21 Re: Just walking here! op di 17 mei - 19:04

Pepper

Liberty kriebelde wat bij haar schoft, ze wist wat er komen zou maar bood geen weerstand, ze had het zelf gewild immers. Pepper was blij dat hij rustig aan deed, dit was spannend voor haar. (tussendoor, dit is zó enorm weird!!!!!!) Pepper hinnikte zacht maar hoog toen hij begon te rijden, de merrie was zo gespannen als een veer. (OMG dit is echt raar maar goed XD) Pepper wachtte tot hij klaar was en draaide zich om naar Liberty, ze zuchtte diep, dit hoorde erbij maar toch, Pepper was best blij dat het voorbij was. Warm keek Pepper in de ogen van Liberty, hij was echt lief! "Datteh, dat was eh.. Geen idee eigenlijk." Tussendoor giechelde ze zenuwachtig. Ze stapte naar voren en begon Liberty bij de schoft te kriebelen. Met een zucht van opluchting schudde ze haar hoofd en ging verder met kriebelen, haar warme adem kwam op de schoft van Liberty. "Wat nu?" Vroeg ze toen ze naar achter stapte en Liberty in de ogen keek.

[laat sorry, heel wat gedoe over 'grenzen' bij mijn vader over dit verhaaltje BLEERGH! En ja ik weet het XD]

22 Re: Just walking here! op di 17 mei - 19:39

Liberty

Liberty voelde zich eigenlijk nogal ongemakkelijk. Hij merkte van Pepper dat zij zich ook nogal ongemakkelijk voelde. "Wat nu?" Vroeg Pepper. Liberty dacht eens na. "Gewoon wachten tot het veulen er is..." Antwoordde hij nuchter. Hij wist dat dit natuurlijk geen volledig antwoord was, maar hij wist het zelf ook niet echt. Hij ging weer naast Pepper staan. Liberty keek naar de lucht die hij nog net door een spleetje in het 'wilgengordijn' kon zien. Het was al bijna helemaal donker. "Zullen we zo gaan slapen?" Vroeg Liberty zacht terwijl hij zachtjes begon te gapen. Zijn ogen begonnen al te zoeken naar de meest geschikte plek om te gaan liggen.

[Sorry als je door mijn post problemen hebt! Ik vond het ook nogal weird om te schrijven, maar het moet wel want anders kunnen ze ook geen veulens krijgen!]

23 Re: Just walking here! op di 17 mei - 21:29

Pepper

Ze giechelde, hij antwoordde zo luchtig dat ze de slappe lach kreeg, "sorry maar dat antwoord van jou!" Gierde ze van het lachen, gelukkig was haar lachbui snel weer weggegaan. Blij luisterde Pepper naar de andere woorden van Libert, ja dat was wel een goed idee! "Goed idee, ik heb slaap." Pepper rekte zich uit, wat een dag! Ze brieste nog een keer zacht en zocht ook naar een plek om te slapen. Algauw zag ze een grote plek met zacht mos, ze wenkte Liberty en ging alvast liggen, de plek was enorm groot en daar konden met gemak twee paarden op liggen. Briesend sloot ze haar ogen en doezelde weg.

Pepper stond op, de zon scheen en de vogels floten. Ze dacht terug aan de vorige dag, het was een dag om nooit te vergeten, Liberty en zij waren sinds gisteren partners en dat beviel Pepper wel, samen met Liberty! Waar was hij eigenlijk? Speurend keek ze achter zich, hij lag nog op dezelfde plek als gisteren. Stil staarde Pepper in de verte, wat een uitzicht! Hier wou ze haar veulen krijgen, hier op deze plek! Peppers ogen maakten zich los van het mooie uitzicht en bleven op Liberty rusten. Stil bleef ze kijken naar de mooie hengst.

[fluttie sorry! En dat maakt niets uit Very Happy mijn moeder vond het awesome! Één klein nadeeltje, mijn vader noemt me nu pedo van het huis XD maar ja, dan komt mijn moeder voor me op!]

24 Re: Just walking here! op di 17 mei - 21:43

Liberty

Rustig ging Liberty tegen Pepper aan liggen. Al snel werden zijn gedachten wazig en zonk hij weg in een diepe slaap.

Het was al best licht toen Liberty wakken werd. Hij zag dat Pepper al eerder wakker was geworden. Zonder enige haast te maken stond hij op en rekte zich uitgebreid uit. "Goede morgen!" Zei hij zacht maar opgewekt tegen pepper. HIj had heerlijk geslapen. Hij had gedroomt over. Pepper. En over hun tweeën samen met een prachtig veulen die sprekend op Pepper leek. Het waren allemaal prachtige dromen. Maar hij zou ook nu gaan genieten van de tijd dat ze nog geen veulen hadden en nog met zijn tweeën waren. De vogels floten uit volle borst. Liberty verbaasde zich erover dat hij daardoor nog niet eerder was wakker geworden!

[Waarom noemt je vader je de pedo van het huis?]

25 Re: Just walking here! op di 17 mei - 22:01

Pepper

[geen idee XD ]

"Goedemorgen!" Klonk er uit Liberty's mond, Pepper knikte naar hem, "lekker geslapen?" Vroeg ze aan hem terwijl ze haar manen schudde. "Laten we wat eten." Stelde Pepper voor. Ze had best wel trek eigenlijk. Langzaam trok ze een blaadje van een takje en peuzelde het op. Ze dacht na. "Laten we een beetje rond lopen, ik ben stijf, ik heb wat zitten rollen in mijn slaap en ben een kuiltje in gaan liggen. Pijnlijk." Met een grappig gezicht zei Pepper dat laatste woord, het was raar maar waar. Pepper drukte haar neus tegen die van Liberty aan en trok haar neus weer terug, ze beet naar een vlieg en keek Liberty warm aan, hij was zo lief! "Dit is een mooi plekje om het veulen te verwelkomen, denk je niet?" Vroeg ze.
Ze zuchtte diep en schudde het stof van haar af, ze begon naar de uitgang te lopen. Met een zwaai van haar hoofd keek ze lachend naar achteren. Opeens steigerde ze hoog en hinnikte zacht, plagend sprong ze een rondje om Liberty heen en sprong weer naar voren. Lachend stapte ze weer naar Liberty toe. "Haha, sorry, dat is mijn hypere uurtje." Zei Pepper met een big smile op haar gezicht. Ze keek recht in de warme ogen van Liberty en greens.

26 Re: Just walking here! op di 17 mei - 22:10

Liberty

Verbaast keek Liberty naar Pepper toen die ineens steigerde. Hij merkte pas dat het speels bedoelt was toen ze plagerig een rondje om hem heen sprong."Haha, sorry, dat is mijn hypere uurtje." Zei Pepper met een big smile. Lachend sprong Liberty naar Pepper toe. "o un dat geval!" Bokkend galoppeerde hij een stukje weg. Met een scherpe bok draaide hij zich weer om en galoppeerde weer naar Pepper toe. Liberty had nu even zijn drukte aanval gehad en Pepper ook. Lachend keek hij Pepper aan. Weer rustig begon hij te lopen. Hij dacht eens na. "Weet je Pepper, er is nu nog maar een probleempje tussen ons: We zitten allebei in een kudde, maar wel allebei in een andere. Hij zuchtte een keer en keek Pepper weer aan. "Zou het niet leuker zijn als we allebei in dezelfde kudde gingen, of allebei in geen een kudde?" Dan zijn we denk ik nog dichter bij elkaar. Hij keek Pepper zuhtend aan, en wachtte rustig tot ze antwoord zou geven.

27 Re: Just walking here! op di 17 mei - 22:24

Pepper

Lachend keek Pepper de hengst na, die had zijn hypere uurtje ook gehad. Ze hoorde zijn vraag, Pepper dacht diep na, uit de PW of de TC? "Ik weet het eigenlijk niet, het is eigenlijk wel verwarrend nu, ik weet de naam niet eens meer! Eerst was het van Sultan en heette het Pride Wish, maar toen heette het The Cimmarron. Ik weet het niet meer, maar ik denk dat dat ik of in de Quiet Sparkle of in geen enkele maar ik denk in de QS als dat van Pearls mag." Na diep nadenken was dit haar antwoord, het rolde gemakkelijk over haar tong maar in werkelijkheid was het erg moeilijk voor haar. Ze keek in de ogen van Liberty en wist gelijk dat ze het niet zeker wist. "Weetje ik overleg met Sultan of Spirit wat ik moet doen, als ik het zeker weet van mezelf dan stap ik naar Pearl in de hoop dat ik erbij mag." Legde Pepper rustig uit, ze koos haar woorden met zorg en keek naar Liberty. Opeens kwam er weer een blije glimlach op het serieuze gezicht, zo was ze nou eenmaal. Pepper liep met hem mee en was even stil, ze luisterde naar de ploffen die de hoeven van de twee paarden maakten en ontspande zich helemaal, ze was met Liberty en niemand kon haar humeur verpesten.

28 Re: Just walking here! op wo 18 mei - 12:12

Liberty

Liberty luisterde naar Peppers antwoord dat snel uit haar mond kwam gerold. Hij zag aan haar dat ze er nog niet helemaal zeker van was. Maar het was ook niet iets wat je elke dag deed. Uit een kudde stappen en dan in een andere gaan. Rustig stapten ze naast elkaar. Het was heel stil. Het enige geluid was het luide gezang van de vogels, en de plofjes van hun hoef stappen. "Zullen we ergens naar toe gaan?" Vroeg Liberty, al nadenkend waarheen dat kon zijn. Er waren zoveel mooie plekken dus hij kon zelf niet goed kiezen waar hij heen wou gaan. Hij liet Pepper maar kiezen waar ze heen wou.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: