16
Re: Just walking here! op ma 16 mei - 16:49
Liberty

Hij kende Peppers verleden al ja. Maar Pepper nog niet de zijne. Alleen het probleem was dat hij die zelf ook niet echt wist. Maar hij zou alles wat hij nog wist aan Pepper vertellen. "Nou... Eigenlijk weet ik mijn verleden ook niet echt. Ik ben namelijk vroeger, toen ik al een jaar ofiets was wakker geworden onder aan een berg. Ik kon me helemaal niks meer van mijn verleden herinneren. Ik ben waarschijnlijk van de berg afgevallen. Dat was in de Rocky Mountains. Ik ben daar ook geboren. Niet dat ik me dat nog kan herinneren, maar ik ben een Rocky Mountain horse dus dat moet wel...Hij stopte even en keek Pepper lief aan. "En daarna heb ik een tijd rondgezworven en ben ik hier in de Dh gekomen. Legde hij rustig uit. Hij keek Pepper nog een keer diep aan. Er spookte al een tijdje een idee rond in zijn hoofd maar hij durfde het niet te vragen eigenlijk. Hij wou zich niet opdringen. Weer rook hij die sterke geur van haar hengstigheid. Hij moest alle moeite doen om het haar niet te vragen. Hij wou haar namelijk zeggen dat hij ontzettend graag een gezin met haar wou opbouwen. Maar wat nou als Pepper daar nog niet klaar voor was? Hij wou hun relatie niet verslechteren daardoor! Hij keek haar met een twijfelend gezicht aan. Hij móest het vragen! "Pepper... Ik ga je nu iets vragen, en ik wil dat je heel eerlijk antwoord. Het maakt me niets uit als je nee zegt." Begon hij voorzichtig. Hij twijfelde weer. "Pepper, ik zou dolgraag een gezin met jou stichten! Wil jij dat ook?" Vroeg hij heel zachtjes. Als ze ja zou zeggen zou dit wel de perfecte plek ervoor zijn! Zo romantische en mooi!