Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Territorium en gebieden op wo 3 nov - 11:04

Rain

Administrator
Elke kudde heeft zo zijn eigen gebieden. Ten eerste heeft een kudde zogenaamde 'Privé-gebieden'. Dit zijn 3 RPG plaatsen, maar ook een Kudde forum. In dit Kudde forum kunnen de leden overleggen over dingen die andere leiders niet mogen zien.

Verder heeft elke kudde in de RPG verschillende gebieden, deze kunnen overgenomen worden. Om een gebied over te nemen moet je natuurlijk een tegenstander hebben. Als een andere kudde ook interesse heeft in hetzelfde gebied kan je mij PB'en. Ik zal dan beslissen wie het gebied krijgt, en óf jullie het gebied krijgen. Standaard gebieden van kuddes kunnen ook veroverd worden! Hiervoor geldt hetzelfde als nieuwe gebieden claimen. Stuur mij een PB als je het gebied van een kudde wilt innemen, ik beslis dan wie hem krijgt.

Als je in een kudde zit en je gaat het territorium binnen van een andere kudde, dan heb je een grote kans om aangevallen te worden. Als je solitair bent dan is dat risico minder groot. Bovenaan elk gebied staat een topic, hierin wordt vermeld of het gebied territorium is, en zo ja van wie.

Als je nog vragen hebt kan je Amiya, Pearl, Boots of Sultan PB'en!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: