Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 2]

16 Re: Nikita, We can train and talk op zo 17 okt - 11:08

Nikita

De kleine merrie briesde even en draafde rustig verder. Ze keek vrolijk naar voren en hoorde daarna de woorden. "we kunnen in galop" Nikita knikte meteen en sprong rustig in galop. Ze keek even opzij naar de hengst die wat bokken gaf. Ze grinnikte even en sprong even omhoog. Ze galoppeerde rustig door. Ze boog haar hals om wat verzameld te galopperen zodat ze het misschien vol kon houden. Haar spieren stonden gespannen en haar oortjes naar voren. Ze vond het fijn om zo te galopperen samen met Tarek. Ze keek even naar de grond maar richtte haar blik daarna naar voren. Ze had wat last van haar beentjes maar dat viel mee. 1 kilometer hadden ze nu al, ongeveer dan. Nog 4. Ze zuchtte heel even zacht en liep daarna door. Ze briesde even door de wind en keek dan kort naar Tarek. Zou hij ook moe zijn door de lange reis of niet? Hij was een hengst en kon het vaak langer volhouden. Ze snoof kort en begon na een tijd lichtjes te zweten. Bijna 2 kilometer hadden ze nu al gedaan.

17 Re: Nikita, We can train and talk op zo 17 okt - 12:21

Tarek

De über hypere Shetlander
Tarek keek rustig naar Nikita en merkte dat ze aan het zweten was. Hij dacht na, ze hadden er nu 2 en een halve kilometer opzitten. Bij de 3,5 kilometer zou hij stoppen want ze had natuurlijk ook nog de reis afgelegd en die was niet niks geweest. Rustig brieste hij, zijn dikke pluizige wintervacht was helemaal nat van het zweten`. Hij minderde vaart toen ze 3,5 kilometer hadden afgelegd "We kunnen maar beter nu stoppen,volgende keer gaan we veder want we hebben een lange reis afgelegd gisterwe kunnen nu beter uitrusten" zei hij en hij stapte nog een stukje veder zodat hij een beetje op adem kon komen

[Soory insploos]

18 Re: Nikita, We can train and talk op zo 17 okt - 12:26

Nikita

De kleine merrie begon steeds harder te zweten. Ze snoof zacht en vertraagde iets. Toen ze ongeveer 3,5 kilometer afgelegd hadden stopte ze na de woorden: "We kunnen maar beter nu stoppen,volgende keer gaan we veder want we hebben een lange reis afgelegd gisterwe kunnen nu beter uitrusten" Nikita knikte en stopte meteen. Erg traag stapte ze achter hem aan. Na een tijd werd ze het beu en liet ze haar door haar benen zakken. Ze plofte neer op wat bloemen en ze legde haar plat. Ze snoof heel even zacht en keek kort nog even naar Tarek. Ze was moe en moest stoppen met zweten voor ze ziek werd. Ze sloot na een tijd haar ogen en sliep rustig. Ze sliep nog niet vast dus als er iets was zou ze het snel horen. Ze briesde kort terwijl haar buik langzaam op en neer ging bij de ademhaling. Ze ademde steeds normaler want door het rennen en zweten was haar ademhaling versneld.

19 Re: Nikita, We can train and talk op zo 17 okt - 14:54

Tarek

Hij keek verbaasd op toen ze ineens ging liggen maar hij merkte dat ze helemaal moe was. Hij brieste en stapte op haar af waarna hij kort even zijn neus tegen haar schouder aan deed "Gaat het ?" vroegt hij rustig maar toch bezorgd aan haar. Hij schudde met zijn manen en zijn ademhaling was nog steeds snel en onregelmatig. Na een tijdje was het weer rustig en was hij helemaal nat van het zweet, Hij brieste nogmaals zacht en liet zich ook door zijn kleine dunne beentjes zakken en ging naast haar liggen op een paar bloemen die hij zojuist had geplet. De bloemen waren hellaas nu dood maarja,hij lag nu tenminste. Hij brieste rustig nog een keer en keek haar aan met zijn bruine ogen.

20 Re: Nikita, We can train and talk op zo 17 okt - 14:59

Nikita

De kleine merrie briesde zacht en sloot even haar ogen. Haar ademhaling werd rustiger en regelmatig. Het zweet begon na een tijd eindelijk weg te trekken. "Gaat het ?" De kleine merrie keek wat op en knikte. "Ja het gaat, ik ben alleen moe" zei ze rustig en lief tegen hem. Ze keek even rond waarna ze haar weer plat legde en haar ogen sloot. Haar dikke buik ging regelmatig op en neer terwijl ze ademhaalde. Ze schrok even toen ze wat voelde en keek op. Ze merktte dan pas dat de hengst bij haar was komen liggen waardoor ze glimlachte. Ze legde haar hoofd wat tegen zijn warme lichaam aan en sloot opnieuw haar ogen. Ze snoof af en toe zacht tegen hem. Ze had nu een oor naar voren gericht en de andere opzij richting Tarek. Ze briesde heel even waarna ze in slaap viel. Ze was moe van de reis en van alles. Ook van deze korte training. Ze was helemaal uitgeput en kon nu veel rust gebruiken. Zeker nu ze nog een leuke training aan de pony's wilde gaan geven. Ze moest dus nu even goed kunnen rusten. Dat lukte uit want de merrie viel meteen in diepe slaap tegen de kleine vosse hengst aan.

21 Re: Nikita, We can train and talk op zo 17 okt - 15:10

Tarek

Hij luisterde goed naar de witte pony "Ja het gaat,ik ben alleen moe" had ze gesproken. Hij merkte dat ze tegen hem aan was komen liggen en hij merkte dat ze al snel in slaap was gevallen. Hij greens en dacht na,hij dacht na over later, binnekort zouden er een hoop merrie hengstig worden en dan kon hij ze waarschijnlijk dekken,hij wilde de merrie's dan één voor één bij zich roepen zodat hij eerst met ze kon praten voordat hij ze ging dekken want hij wilde het gewoon doen en niet als een verkrachting ofso. Hij brieste zacht en legde zijn hoofd op de grond en viel na een hele tijd denken ook in slaap,in slaap naast de merrie waarvan hij stiekem hield,de merrie waar hij meer om gaf dan om de rest,de merrie die hij vertrouwde en die hem hielp. Ze was een soort van beta van hem,

[Topic uit ?]

22 Re: Nikita, We can train and talk op zo 17 okt - 15:15

Nikita

De kleine witte merrie sliep rustig en vredig tegen de hengst. Meer op de hengst maargoed, half dan. Ze droomde over leuke dingen. Over vriendschap met Ynde en de rest. Met liefde en een gezin. Stiekem vond ze de leider hengst leuk. Maar dat was wel normaal. Andere merrie's zouden vast ook van hem houden. Toch hield ze meer van hem dan de rest, dacht ze dan. Ze vond hem leuk en wilde hem zeker als vader voor veulens. Dat hoorde erbij. Ze draaide iets tijdens haar slaap waarna ze weer wakker werd. Ze hadden ongeveer 2 uur hier gelegen. Ze stond voorzichtig op en keek even naar de hengst. Ze glimlachte lief waarna ze iets verderop begon te grazen. Ze zette steeds een klein stapje verder en zwiepte af en toe met haar staart. Haar manen lagen voor haar ogen maar dat maakte niet veel uit. Rustig begon ze wat gras te eten en af en toe eens een lekkere bloem. Dit deed ze tot de vosse hengst wakker zou worden.

[Moet niet xd]

23 Re: Nikita, We can train and talk op zo 17 okt - 15:29

Tarek

Na een tijdje werd hij wakker en hij had ongeveer dus blijkbaar 2 uur geslapen. Hij brieste rustig en legde zijn benen voorzich neer en zette zich krachtig af waarna zijn hele lichaam omhoog kwam. Hij schudde zich uit en zag Nikita staan grazen,hij moest nou echt veder gaan dacht hij,met de training van fiona,de training van Lana & Vanita en de aparte training van jarca. Rustig stapte hij op Nikita af om te zeggen dat hij weer weg zou gaan,veder met de trainingen van de paarden,dat hij haar wel weer zou spreken binnekort. Hij stopte naast haar en deed zijn neus tegen haar hals aan, "Nikita,ik ga weer,ik moet veder gaan met de trainingen en de kudde gaan beschermen,binnekort zullen er ook merrie's klaar zijn om te kunnen dekken." sprak hij rustig uit en hij schudde zich uit en keek haar aan

24 Re: Nikita, We can train and talk op zo 17 okt - 15:33

Nikita

De kleine merrie keek op toen de hengst wakker werd. Ze briesde zacht toen deze opstond en naar haar toe kwam. Ze voelde zijn warme neus tegen haar hals en sloot kort haar ogen. Ze opende deze toen hij wat zei. "Nikita,ik ga weer,ik moet veder gaan met de trainingen en de kudde gaan beschermen,binnekort zullen er ook merrie's klaar zijn om te kunnen dekken." De merrie knikte al snel op zijn woorden. "Ik zie je wel weer. En ik roep je als ik er klaar voor ben" zei ze zacht, lief en warm tegen hem. Ze duwde haar neus lang tegen de zijne en sloot haar ogen. Ze opende deze al snel en liep langs hem. Ze schuurde met haar hoofd langs zijn zij en knabbelde kort aan zijn manen, schoft en staart. Daarna draaide ze haar om en briesde. Lichtjes boog ze haar hals voor hem. Dat deed ze altijd als hij wegging. Ze knikte dan naar hem en glimlachte lief. Daarna draaide ze zichzelf om en galoppeerde sierlijk weg. Ze ging de andere kant op, op naar de pony's. Ze had zin in de leuke training voor hun.

25 Re: Nikita, We can train and talk op zo 17 okt - 15:42

Tarek

Hij brieste en zag genoot van de aanraking tussen ons. "Ik zie je wel weer. en ik roep je als ik er klaar voor ben" had ze zacht gezegt. "Ik zal blij zijn als je me roept" zei hij zacht en hij liet zijn neus nog kort langs haar lichaam glijden waarna hij haar zag vertrekken. De merrie kende hem echt goed,ze wist meestal wat hij dacht en ze begreep hem gelukkig. Hij brieste zacht en knabbelde aan een bloem. Hij schudde met hals en begon te draven richting de andere kant voor de richting de ponys,zodat hij hun allemaal kon trainen. Sommige hadden het hard nodig en andere weer niet.

[Topic uit blijheid ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: