1
Shit up!! op zo okt 10, 2010 1:11 pm
Toxic
Mother F*cking Princes
Toxic haar passen van draven werden groter en groter. Opeens had ze geen zin meer om te lopen. het Meander was niet echt een fijna plaats voor slechte paarden; maar wat scheelde het? Ze zocht in het water naar een vis en gooide hem het water uit. De vis danste over de grond. "Oeuw.. het is geen goede tijd om te dansen.;" (Echt wel heb Somebody to love op! =) ) Ze had even later de vis vermoord en had hem al opgegeten. Dat deed goed. het leek wel sushi. Ze snoof en haar oren lagen in haar nek; Paard. Hengst. Ze haatte het als er paarden in haar buurt waren en ze die niet kon zien. Ze hinnikte schrill en het paard verdween. Wat goed voor Toxic was, nu moest ze niet telkens toekijken op het paard dat stoer wou doen en haar ten huwelijk wou vragen. Og soms aardig ens lecht over wou komen, terwijl ze dat niet eens deden. Ze schudde met haar manen en zorgde ervoor dat ze wat te drinken had en dronk gulzig van het groene water in het Meander. "Tijd om oud te worden?" Zei ze even later tegen een hengst die voor haar stond. "Waar heb je het over?" Vroeg de hengst. "Oh gewoon, als je zo meteen met me gevochten hebt dan ga je smeken. was ik maar ouder, dan kon ik dood gaan. Wedden?" Ze besloten om te wedden. De hengst verloor zoals gewoonlijk en hij was raar genoeg niet aan het huilen 'was ik maar ouder!' Dat verbaasde haar. Dan moest ze hem maar kilen. Zo, en nu was de hengst dood. Wat fijn om de baas te zijn. (Oh het liedje is afgelopen) Ze hinnikte schril enz orgde er voor dat niemand meer in haar buurt kon komen. "Ga toch weg joh!" Riep ze met een duivelse grijns in haar ogen.